farklı olmak
farkı yaratmak
farkı paylaşmak

Danışmanlık Hizmetlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz

Eğitimlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz

Ücretsiz Ön Değerlendirme Hizmetimiz

UND - ULUSLAR ARASI NAKLİYECİLER DERNEĞİ‘NDE "TELEFONDA ETKİLİ İLETİŞİM EĞİTİMİ" DÜZENLEDİK

UND bünyesinde özellikle üye ilişkileri konusunda görev üstlenen yönetici ve sorumlu ekibe yönelik "Telefonda Etkili İletişim Eğitimi" düzenledik.

UND, lojistik sektörüne yön veren, gelişmeleri izleyen, çözümleyen bir sektör kuruluşları derneğidir. UND'de görev yapan yöneticiler, binlerce üye kuruluşla sürekli telefonda iletişim kurarak bilgi veriyor, destek oluyor, çözüm geliştiriyor.  

Eğitim süresince üye kuruluş temsilcileriyle yapılan telefon görüşmelerinde iletişim performansını geliştirmek için gerekli iletişim inceliklerini paylaştık ve aşağıdaki başlıkları ele aldık;

Telefonda iletişimin önemi, avantajlar ve zorluklar
İletişim sürecinde temel adımlar
Telefonda mesajı kısa ve etkili olarak sunmak – Beş adımda etkili mesaj iletme
Müşteriyle etkili bilgi kanalı oluşturmak
Hatta bekletme, aktarma, tekrar arama, not alma
Telefonda ses ve vurgu kullanımı
Telefonda iyi dinleyici olmanın incelikleri
Telefonda itiraz ve şikayetleri karşılama - Üç adımda çözümleme

Eğitim süresince gerçek yaşamda yaşanan telefon görüşmesi konularını örnek olarak ele aldık, uygulamalar yaptık, canlandırmalar gerçekleştirdik.