farklı olmak
farkı yaratmak
farkı paylaşmak

Danışmanlık Hizmetlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz

Eğitimlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz

Ücretsiz Ön Değerlendirme Hizmetimiz

BUREAU VERİTAS BÜNYESİNDE "MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE ETKİLİ İLETİŞİM EĞİTİMİ" DÜZENLEDİK

Bureau Veritas bünyesinde özellikle müşterilerle sürekli temas halinde olan ekibe yönelik "Müşteri İlişkilerinde Etkili İletişim Eğitimi" düzenledik.

Eğitim süresince müşteri ilişkileri süresinde etkili iletişim kurmak için aşağıdaki önemli başlıkları ele aldık;

  • Müşteri ilişkilerinin önemi
  • Müşteri memnuniyeti, müşteri tatmininin sırrı
  • Müşteriyle temas anı – temas anı analizi
  • Müşteriyle iletişimde önemli adımlar
  • Etkili dinleme, güçlü anlatım, empati ve ikna teknikleri
  • Farklı müşteri tarzlarına karşı en uygun davranışları sergileme
  • Müşteriyle iletişim sırasında olumlu ve etkili bir iletişim dili kullanmak
  • Telefonda ve yazılı iletişimde incelikler
  • Şikayet alındığı anda olumlu yaklaşım ve davranışlar, bilgi toplayarak analiz etmek

Eğitim süresince müşteri ilişkilerinde yaşanan gerçek problemler ele alınarak uygulamalar gerçekleştirdik. Problem çözme tekniklerini nasıl kullanabileceğimizi vaka ve grup çalışması yaparak değerlendirdik. 

Temel iletişim becerilerini etkili şekilde kullanarak, müşteri ilişkilerini ustaca yönetmenin inceliklerini ve tekniklerini paylaştık.