AUSTROTHERM`DE "ISO 10002 MÜŞTERİ ŞİKAYETİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ" DÜZENLEDİK.

Austrotherm bünyesinde birim yöneticilerine yönelik olarak ISO 10002 Müşteri Şikayeti Yönetimi Sistemi Eğitimi düzenledik.

Avusturya kökenli Austrotherm, yüksek kalitede ve yenilikçi ısı yalıtım ürünleri üretme ilkesini benimsemiş, lider ısı yalıtım malzemesi üreticilerinden biridir. Global ölçekte müşteri memnuniyetine verilen önem ve değere bağlı olarak müşteri memnuniyetini temel ilke olarak benimsemiştir.

Eğitim süresince standardın şartlarını  kapsamlı olarak ele aldık, yorumladık ve değerlendirdik. Standardın özellikle odaklandığı müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati, şikayet çözüm süreci, iyileştirme faaliyetleri  konularını detaylı olarak yorumladık.