farklı olmak
farkı yaratmak
farkı paylaşmak

Danışmanlık Hizmetlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz

Eğitimlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz

Ücretsiz Ön Değerlendirme Hizmetimiz

İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BÜNYESİNDE “HEMŞEHRİ İLİŞKİLERİNDE VE HEMŞEHRİ ŞİKAYETLERİ ÇÖZÜMÜNDE ETKİLİ İLETİŞİM” EĞİTİMLERİ DÜZENLEDİK.

Eğitim İş Ortağımız LR organizasyonuyla İzmir Büyükşehir Belediyesi bünyesinde “Hemşehri İlişkilerinde ve Hemşehri Şikayetleri Çözümünde Etkili İletişim” eğitimleri düzenledik.

İzmir Büyükşehir Belediyesi’nde, Başkan Aziz Kocaoğlu liderliğinde “Hemşehri İlişkileri Merkezi” koordinasyonunda Hemşehri Memnuniyetini Geliştirme hamlesi başlatıldı.

 

Öncelikle Başkan Aziz Kocaoğlu’nun katılımıyla Belediye üst yönetimine bilgilendirme sunumu gerçekleştirdik.

ISO 10002 Müşteri Şikayeti Yönetimi Sistemi standardı temel alınarak yürütülen çalışmalarda özellikle hemşehrilerle şikayet çözümü sürecinde temas eden personelin katılımıyla seri eğitimler düzenledik. Eğitim projesi kapsamında 670 katılımcıyla, 18 ayrı oturumda aşağıdaki temel konu başlıklarını paylaştık;

  • İzmir Büyükşehir Belediyesi ve Hemşehri Memnuniyetini etkileyen özellikler
  • Hemşehri memnuniyetinin önemi
  • Hemşehri şikayeti karşısında etkili iletişim ve davranışlar
  • Telefonda etkili iletişim kuralları
  • Yazılı iletişimde temel kurallar ve incelikler

Daha sonra ISO 10002 iç denetçi ekibine yönelik “İç Denetim Eğitimi” düzenledik.

Eğitim süresince bütün katılımcıların iç denetimleri gerçekleştirmek üzere gerekli yaklaşım ve teknikleri uygulamalarla paylaştık.