farklı olmak
farkı yaratmak
farkı paylaşmak

Danışmanlık Hizmetlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz

Eğitimlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz

Ücretsiz Ön Değerlendirme Hizmetimiz

EGE SERBEST BÖLGE KURUCU VE İŞLETİCİSİ ESBAŞ’TA “MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ - MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE ETKİLİ İLETİŞİM EĞİTİMİ” DÜZENLEDİK

ESBAŞ’ta bütün yöneticilere ve özellikle müşterilerle sürekli temas halinde olan ekibe yönelik “Müşteri İlişkilerinde Etkili İletişim Eğitimi” düzenledik.

Ege Serbest Bölgesi 1990 yılından bu yana "Yap-İşlet-Devret" modeliyle bir özel sektör kuruluşu olan ESBAŞ tarafından kurulup işletiliyor. Tüm altyapı ve gerekli üstyapı yatırımları, enerji, su, telekomünikasyon, doğalgaz, yükleme, boşaltma, nakliye, hamaliye ve 24 saat destek hizmetleri ile itfaiye, yemek ve tüm belediyesel hizmetler ESBAŞ tarafından veriliyor. .

Bölgede bugün itibarıyla 72’si yabancı olmak üzere toplam 171 firma faaliyet gösteriyor.

ESBAŞ Eğitimlerde müşteri ilişkileri yönetimi kapsamında müşterilerle etkili iletişim kurmak için aşağıdaki önemli başlıkları ele aldık;

  • Müşteri ilişkilerinin önemi
  • Müşteri memnuniyeti, müşteri tatmininin sırrı
  • Müşteriyle temas anı – temas anı analizi
  • Müşteriyle iletişimde önemli adımlar
  • Etkili dinleme, güçlü anlatım, empati ve ikna teknikleri
  • Farklı müşteri tarzlarına karşı en uygun davranışları sergileme
  • Müşteriyle iletişim sırasında olumlu ve etkili bir iletişim dili kullanmak
  • Telefonda ve yazılı iletişimde incelikler
  • Şikayet alındığı anda olumlu yaklaşım ve davranışlar, bilgi toplayarak analiz etmek

Eğitim süresince müşteri ilişkilerinde yaşanan gerçek problemleri ele alınarak uygulamalar gerçekleştirdik.  

Temel iletişim becerilerini etkili şekilde kullanarak, müşteri ilişkilerini ustaca yönetmenin inceliklerini ve tekniklerini paylaştık.