farklı olmak
farkı yaratmak
farkı paylaşmak

Danışmanlık Hizmetlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz

Eğitimlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz

Ücretsiz Ön Değerlendirme Hizmetimiz

AKSA JENERATÖR SERVİSLERİ YILLIK TOPLANTISI’NDA “MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE ETKİLİ İLETİŞİM SUNUMU” GERÇEKLEŞTİRDİK.

Aksa Jeneratör tarafından servis çalışanlarına yönelik olarak gerçekleştirilen toplantı Antalya Mirada Del Mar Hotel’de gerçekleştirildi.

1994 yılında kurulmuş olan, Aksa Servis ve Kiralama Grubu tüm Aksa grubunca satılan sanayi ürünlerine satış sonrası hizmet ve yedek parça desteği veriyor. Yetişmiş tekniker, teknisyen ve mühendisler desteğinde, Türkiye'nin her yerinde 65 servis noktasında 24 saat kesintisiz hizmet veren servis ağı sayesinde, müşterilerin her türlü teknik sorunlarını mümkün olan en kısa süre içinde çözmeye çalışıyor.

Antalya’da düzenlenen toplantıda 2 gün süresince servis organizasyonu kapsamında temel ilkeler, müşteri ilişkileri, geliştirme konuları ve performans sonuçları paylaşıldı.

Toplantının ilk gününde yaptığımız sunumda Aksa ürünlerine yönelik servis hizmeti sunan 320 mühendis, teknisyen ve teknikerden oluşan katılımcı gruba yönelik bir sunum gerçekleştirdik. Sunum süresince müşteri ilişkilerinin ve müşteri memnuniyetinin önemi, müşteriyle iletişim halindeyken etkili ve başarılı olmanın inceliklerini ele aldık ve aşağıdaki konuları irdeledik;

  • Müşteri ilişkilerinin önemi ve rekabet
  • Müşteri memnuniyeti, müşteri tatmininin sırrı
  • Müşteriyle iletişimde önemli adımlar
  • Müşteriyle iletişim sırasında olumlu ve etkili bir iletişim dili kullanmak
  • Şikayet alındığında müşteriye karşı olumlu yaklaşım ve davranışlar

Eğitim süresince filmler, örnekler ve canlandırmalar gerçekleştirildi, katılımcılarla birlikte sahnede uygulamalar ve canlandırmalar gerçekleştirdi. Böylece hem eğlenceli, hem de öğretici bir paylaşım ortamı sağlandı.