Farklı olmak... Farkı yaratmak... Farkı paylaşmak...
 
HİZMET SUNDUĞUMUZ FİRMALAR (Polater Eğitim ve Danışmanlık olarak 1999 Mayıs tarihindeki kuruluşumuzdan bugüne eğitim ve danışmanlık hizmeti sunduğumuz firmalar)
* 2A Mühendislik (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Kasım 2002 - Temmuz 2003 Temmuz belge alımı, Yönetim Danışmanlığı - Kurumsal Gelişim, Haziran 2008 - devam)
* ABB Elektrik ("Eğitici Eğitimi" semineri, ISO 9001:2000 İç Denetim semineri 2002, Süreç Yönetimi ve Süreç Analizi Semineri, Mart 2008)
* Abdi İbrahim İlaç ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi" E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2009)
* Adac Yol Yardım Hizmetleri (ISO 9001 KYS Semineri, Nisan 2009)
* Akbank Bilgi Teknolojileri (ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Geliştirme Projesi, Ağustos 2006 - Nisan 2007)
* Aksa Doğalgaz (Müşteri İlişkilerinde İletişim Becerileri Semineri, Mayıs - Ekim 2010)
* Aksa Doğalgaz - Bandırmagaz, Dergaz, Malatyagaz, Karadenizgaz (Süreç Yönetimi ve Süreç İyileştirme Teknikleri Çalıştayları, Mayıs - Ekim 2010)
* Altın İplik-İstanbul Çorap Grubu (Yönetim ve Kalite İyileştirme Projesi danışmanlığı, Aralık 2002- şubat 2004)
* Altın Marka (Müşteri İlişkileri Yönetimi Semineri, Ekim 2009)
* Amerikan Hastanesi – Koç Grubu (“Müşteri İlişkileri ve Etkili İletişim" seminerleri, Ocak –şubat -Mart 2001)
* Anadolu çimento - İtalcementi Grup (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Temmuz 2003 – Mart 2004 belge alımı)
* Anadolu Sigorta (Telefonda Etkili İletişim Semineri, Şubat 2009)
* Aras Kargo (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2006)
* Arılı Plastik – Pipelife Grubu (“Problem çözme Teknikleri" semineri – S&Q Mart işbirliğinde , Temmuz 2003)
* Asil Çelik (Verimli Çalışma Teknikleri Semineri, Şubat 2008, ISO TS 16949 Otomotivde Kalite Yönetim Sistemi Semineri, Nisan 2008)
* Assan Alüminyum – Assan Grubu (Özdeğerlendirme, Mükemmellik Modeli seminerleri, Aralık 1999-Ocak 2000)
* AtlasJet Hava Yolları (Setur Duty Free organizasyonunda “Kabin İçi Duty Free Satışı” seminerinde “Kabin içi Satış incelikleri” sunumu, Nisan 2005)
* Avea (Profesyonel Yaşamın İncelikleri Seminerleri, Temmuz - Ağustos 2008)
* Avrupa çorap-İstanbul çorap Grubu (Yönetim ve Kalite İyileştirme Projesi danışmanlığı, Aralık 2002- şubat 2004)
* Bakırköy Belediyesi (KalDer işbirliğinde - Telefonda Etkili İletişim Semineri, 2011)
* Bank Asya ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi" E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği, 2009)
* Bank Asya ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi" E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği, 2009)
* Barbaros Halat (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Temmuz 2003 – Nisan 2004 belge alımı)
* Başak Sigorta (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2003)
* Berk İnşaat (Yönetim ve Koçluk Becerileri Semineri , Mart 2008)
* Biat Möble (Müşteri İlişkileri Yönetimi, Mükemmel Hizmet ve Yaratıcı Satış Teknikleri” Seminerleri, Ocak 2007)
* Bilkont – Şahinler Holding (“Eğitici Eğitimi” Semineri,Ekim 1999, İç denetim semineri, Nisan 2002)
* Biomerieux Türkiye (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Ekim 2005 - Haziran 2006 belge alımı, ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Sistemi danışmanlığı, Ocak 2009 - Haziran 2009 belge alımı)
* Birmot – Koç Grubu (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Mart 2002 – Mart 2003 belge alımı)
* BSH Ev Aletleri (Etkili İletişimin İncelikleri Semineri , Kasım 2008)
* Boehringer Ingelheim (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2006)
* Butek Makine (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Mart 2002-Ağustos 2003 belge alımı)
* Ceta Makina (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Temmuz 2003 - Temmuz 2004 belge alımı), Yönetim ve Süreç İyileştirme Danışmanlığı, Süreç Analizi ve Süreç İyileştirme Teknikleri ve Problem Çözme Teknikleri Seminerleri - Haziran 2005 - Temmuz 2005, Nisan 2007)
* CHN Hamle Makina (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı,Eylül 2002- Haziran 2003 belge alımı)
* Coca Cola ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi" E-learning ortamında sunum, enocta işbirliği ve organizasyonu, 2004, 2010, 2011)
* Danone Hayat İçecek (ISO 9001:2000 KYS Danışmanlığı, Ocak 2007– Mayıs 2007 belge alımı)
* Denge Kimya (ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Semineri, Ekim 2010)
* DEİK - Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu - TOBB (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Eylül 2007 - Temmuz 2008 belge alımı, ISO 9001 İç Denetim Semineri, 2011)
* Deniz Malzeme (Yönetim ve Kalite İyileştirme Projesi danışmanlığı, şubat 2003-Ekim 2003)
* Denizli Basma – Deba Grubu (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Ekim 2004 - Ekim 2006 belge alımı, sistem iyileştirme ve denetime hazırlık, Ekim - Kasım 2007)
* Desa Deri (ISO 9001:2000 İç Denetim Semineri , Ocak 2004)
* DM Partner (Kurumsal Farkındalık ve Profesyonelliğe Geçişte Etkili İletişim Semineri, Temmuz 2007)
* Dost İnşaat(ISO 9001:2000 Yönetim ve Kalite İyileştirme Projesi danışmanlığı, şubat 2003- şubat 2004)
* Elimta Elektrik (Yönetim ve Kalite İyileştirme Projesi danışmanlığı, Aralık 2003-Mart 2004)
* Emarc Beyçelik (QS 9000 ve ISO TS 16949 KYS danışmanlığı, Mart 2000 – Aralık 2000 QS 9000 belge alımı, Nisan 2002 – Aralık 2003 ISO TS 16949 belge alımı)
* Emka Yapı (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Ekim 2004 – Mayıs 2005 – belge alımı)
* ENG Elektrik (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Eylül 2005 – Ağustos 2006 – belge alımı)
* Epsilon NDT – Bozlu Grubu ("ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Semineri, Şubat 2007, Mayıs 2008, Yaratıcı Satış Teknikleri Semineri, Ekim 2009)
* Ereğli Demir çelik (Hedeflerle Yönetim Semineri, Haziran 2006)
* Esman Şirketler Grubu (Yönetim Becerilerini Geliştirme Semineri - Eylül 2005, Profesyonel çalışma Berileri Semineri - Eylül 2005, Müşteri İlişkileri Yönetimi Semineri - Mart 2007, Eğitici Eğitimi Semineri – Haziran 2007, Yaratıcı Satış Teknikleri Semineri – Haziran 2007)
* Eurotec Mühendislik Plastikleri (ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Semineri, Mart 2006, Yönetim ve Koçluk Becerilerini Geliştirme Semineri - Haziran 2007, Profesyonel Çalışma Becerileri Semineri, Ağustos 2007, Zaman Yönetimi Semineri, Nisan 2008 )
* Fethiye Ticaret Odası (KalDer işbirliğinde – Eğiticinin Eğitimi Semineri, 2011)
* Ford Otosan - Koç Grubu (QS 9000 ve ISO TS 16949 İç Denetim Semineri, Ekim 2001)
* Free Bird Hava Yolları(Setur Duty Free organizasyonunda “Kabin İçi Duty Free Satışı” seminerinde “Kabin içi Satış incelikleri” sunumu, Nisan 2005)
Garanti Bankası (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu -2004)
GEA Klima (ISO 9001 İç Denetim Semineri, 2011)
* Gelişim Valf (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Ocak 2003 – Haziran 2003 Haziran- belge alımı)
Global Bilgi(“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu- Mayıs 2004)
Göçmen Makine(Kurumsal Gelişim Projesi Danışmanlığı, Haziran 2007- Mayıs 2008)
Grammer Koltuk (Etkili Yönetim ve Liderlik semineri, S&Q Mart Akademi işbirliği ve organizasyonunda - Nisan 2003)
* Güney Eczacılar Kooperatifi (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Mayıs 2008 - Mart 2009)
* Hacısalihoğlu İnşaat (Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Mart 2009 - devam)
* Haribo Gıda (ISO 9001:2000 KYS/IFS semineri, HACCP Tehlike analizi – Kritik kontrol noktaları semineri Aralık 2003, Mart 2004 )
* Hıfzısıhha Mektebi Müdürlüğü (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2006)
* HMF - Hyndai İş Makineleri (Yönetim ve Koçluk Becerileri Semineri, 2011)
* Horoz Lojistik (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Temmuz 2004 – Mart 2006)
* HSBC Bank (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2006)
* Hüseyin Kalkavan İnşaat (ISO 9001:2000 KYS Danışmanlığı, Eylül 2006– Şubat 2007 belge alımı)
* Iontek(ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, şubat 2004 – Ekim 2004 -Belge alımı)
* İkiler Reklam (Yönetim Danışmanlığı - Kurumsal gelişim, Aralık 2008 - Mayıs 2009)
* İklimsa ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi" E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği, 2009)
* İkra Uluslar arası Taşımacılık(Müşteri İlişkileri Yönetimi Semineri, Ocak 2006)
İktisat Yatırım(ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Haziran 2000-şubat 2001- ıktisat Bankası operasyonu nedeniyle proje sonu)
İMKB Yalvaş İlköğretim Okulu (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonunda 2004)
İncitaş("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi" E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2011)
* İnoksan (Yönetim ve Süreç Yönetimi Danışmanlığı, Analizi ve İyileştirme Teknikleri Semineri ve Pilot Proje Uygulama Projesi, Ağustos 2006 - Ocak 2007)
* İpliksan (Verimli Çalışma Teknikleri Semineri, Süreç Yönetimi ve Süreç İyileştirme Teknikleri Semineri, 5s İşletmede Tertip ve Düzen Sağlama Semineri, Kalite Maliyeti ve Kalite Ekonomisi semineri, Mayıs - Temmuz 2008)
* İskenderun Demir çelik (Eğitici Eğitimi semineri, Aralık 2002)
* İSTİB - İstanbul Ticaret Borsası (Kalite Yönetim Sistemi danışmanlığı, 2011, devam eden proje)
* İstikbal Mobilya (KalDer işbirliğinde – Zaman Yönetimi Semineri ve Stres Yönetimi Semineri, 2011)
* İsko – Sanko Grubu (Eğitici Eğitimi semineri, KalDer işbirliği ve organizasyonunda Mart 2002)
* İstanbul Çorap (Yönetim ve Kalite İyileştirme Projesi danışmanlığı, Aralık 2002-şubat 2004)
* İstanbul Eczacılar Kooperatifi (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Mayıs 2007 - Mayıs 2008 belge alımı, Problem Çözme Teknikleri Seminerleri, Risk Analizi Semineri, Müşteri İlişkileri Semineri, Problem Çözme Seminerleri, Süreç Yönetimi Seminerleri, SWOT Analizi - Stratejik Yönetim ve Hedefler Çalıştayı, 2010)
* İzmit Saraybahçe Belediyesi (İç Denetim Semineri - Türk Loydu organizasyonuyla Kasım 2005, Çevik, Enerjik Kuruluş Olmak Semineri, Haziran 2006, Mükemmel Hizmetin İncelikleri Semineri, Temmuz 2007 ,Kurumsal Görgü ve Davranış Kuralları, Temmuz 2008, Etkili Problem Çözme ve Yaratıcılık, Ağustos 2008)
* Kalite Derneği – Bursa (Eğitici Eğitimi semineri, Mayıs 2002)
* Kobatek Bakım ve Onarım (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Aralık 2002 – Ocak 2003 belge alımı)
Koç Akademi – Koç Holding (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2006)
Koç Sistem Bilgi ve İletişim – Koç Grubu (Kalite Ödülü ve Özdeğerlendirme danışmanlığı, “Mükemmellik Modeli güncelleme” semineri, Ekim 1999 –Temmuz 2000)
* Koleksiyon Mobilya (ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi seminerleri, İç Denetim Seminerleri, Mart 2003, Mayıs 2006)
* Korkmaz Çelik ("Müşteri İlişkilerinde İletişim Becerileri Eğitimi" Aralık 2010)
* Korozo Ambalaj (Problem Çözme Teknikleri Semineri, Mayıs 2006, Temmuz 2008, Yönetim Becerileri Semineri, Ocak 2008)
* KOSGEB Samsun . (ISO 9001:2000 İç denetim semineri, Ekim 2002)
* Kronik Elektronik ("Kalite Yönetim Sistemi danışmanlığı, Şubat - Eylül 2010 belge alımı)
* Kumsan – Koç Grubu (Yönetim ve Kalite İyileştirme Projesi danışmanlığı, Mayıs 2002 – Aralık 2002)
* Kuveyt Türk (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2006)
* Link Gözetim (Yönetim ve Kalite İyileştirme Projesi danışmanlığı, şubat 2003 – Mayıs 2003)
* Mako - Magnetti Marelli Elektrik (Etkili İletişimin İncelikleri Çalıştayı, 2011)
* Marmara çimento - İtalcementi Grup (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Temmuz 2003 – Mart 2004, belge alımı)
* Marmara Gıda ve Turizm (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Kasım 2003 – Temmuz 2004)
* Marmara Nükleer Tıp (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Haz. 2005 - Nisan 2006 Belge alımı, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Semineri, Mart 2008, Şubat 2009, Süreç Yönetimi ve İyileştirme Teknikleri Semineri, Mayıs Temmuz 2008)
* Marshall ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi", E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu 2004-2006)
* Mazlum Boru – Mangtay (Kurumsal Gelişim Danışmanlığı (2011 -devam))
* Mercedes - Benz Türk ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi", E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2006, 2007)
* Metro Cash&Carry ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi" E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2009)
* Metro Group Buying MGB (Yönetim ve Koçluk Becerileri Semineri, 2007)
* Migros ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi", E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu 2006, 2007)
* MNG Kargo - MNG Grubu (Kalite Yönetim Sistemi danışmanlığı, 2011, devam eden proje)
* Newport University ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi", E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2006, 2007)
* Novo Nordisk Türkiye (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2006)
Omsan Uluslararası Nakliyat – Oyak Grubu (Takım çalışması-iletişim geliştirme danışmanlığı, Haziran – Temmuz 1999)
Ongan Gıda (ISO 9001 İç Denetim Semineri, 2010)
* Orhan Holding (“ Hep birlikte ıleriye- Müşteri Gözüyle” Yöneticiler, çalışanlar ve Tedarikçilerle seri konferanslarda sunumlar, Eylül – Ekim 2004)
Orim Cam – Yorsan Grubu(Organizasyon ve Müşteri Odaklı Yeniden Yapılanma Projesi danışmanlığı, Eylül - Ekim 2001)
* Oyak Çimento ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi", E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu 2008)
* Oyak Teknoloji (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu 2004)
* Öznakliyat (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, 2003 - Eylül 2004 belge alımı) (Süreç Analizi Süreç İyileştirme Teknikleri Semineri, Mart 2005, Problem Çözme Teknikleri Semineri, Nisan 2005, Yönetim ve Süreç İyileştirme Danışmanlığı, Mart - Mayıs 2005)
* Pegasus Hava Yolları (Setur Duty Free organizasyonunda “Kabin İçi Duty Free Satışı” seminerinde “Kabin içi Satış incelikleri” sunumu, Mart 2005)
* PETKİM (Kızılderili Yaşamı ve Büyük Şefler sunumu (2010), Güvenlik Ekibi için Toplam Kalite Yönetimi Semineri, 2011)
* Plastikap (ISO 9001:2000 KYS ve İç Denetim Semineri, Aralık 2006)
* Preston University, Türkiye (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2006)
* PTS Worldwide Express (Telefonda İletişim Semineri, Haziran 2007)
* RMK Marine - Koç Grubu (ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Semineri, Ocak 2006)
Samko İnşaat Mühendislik Taahhüt (ISO 9001:2000 güncelleme ve sistem iyileştirme danışmanlığı, Yönetim ve Bireysel gelişim seminerleri, Mart 2001 – Ekim 2002 Belge alımı.)
* Samko Romanya S.A. (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı,Temmuz Te2002 – 2003 Mart belg.)
* SAMM Teknoloji (Kızılderili Yaşamı ve Büyük Şefler sunumu, Toplam Kalite Yönetimi Semineri, 2011)
* Santeks Moda ve Tekstil - Şahinler Holding (ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Semineri, Kasım 2006)
* Sarar Baskı Boya (ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Danışmanlığı, Mayıs 2006– Şubat 2007 belge alımı)
* Sardunya Hazır Yemek (“Hizmette Mükemmellik” semineri, Temmuz 1999)
* Set Çimento - Italcementi Grup (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Temmuz 2003 - Mart 2004 Belge alımı, İç Denetim Seminerileri, Nisan 2007, Mayıs 2008, Entegre Yönetim Sistemi İç Denetim Semineri, 2011)
* Setur - Koç Grubu (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Mart 2004 - Aralık 2004, Şubat 2007, belge alımı, KYS Revizyon ve güncelleme çalışması, Kasım 2005 - Ocak 2006, Yönetim ve Profesyonel Çalışma Becerilerini Geliştirme Seminerleri Şubat -Mart 2006, Turizm Grubu ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi ve Süreç Yönetimi Seminerleri, Mayıs-Haziran 2006, Müşteri İlişkileri ve Satış Teknikleri Seminerleri, Habur, Cilvegözü 2007, Kapıkule 2008, 2010 Sabiha Gökçen 2008, 2010, Problem Çözme Teknikleri Semineri, Zaman Yönetimi Semineri, 2011 )
* Setur Marina (Müşteri İlişkilerinde İletişim Becerileri Semineri, Aralık 2010)
* Simge Elektrik (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Ocak 2003 – Eylül 2003 belge alımı)
* Siterm Isı Sistemleri (Yönetim ve Kalite İyileştirme Projesi danışmanlığı, Aralık 2002 – Nisan 2003)
* Sky Air Havayolları (Setur Duty Free organizasyonunda "Kabin İçi Duty Free Satışı" seminerinde "Kabin içi Satış Teknikleri" sunumu, Mart 2008)
* Solmaz Mercan (“Etkili Yönetim ve Liderlik” semineri, Kasım – Aralık 2004)
* Superonline (Yönetim ve süreç iyileştirme danışmanlığı, Kasım 2003– Ocak 2004)
* SKT Major (Etkili İletişimin İncelikleri Semineri, Mayıs 2010)
* Şahinler Holding (Hedeflerle Yönetim Semineri ve Projesi, Haziran - Eylül 2006)
* Şekerbank (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2004, (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2007)
* Tanay Turizm Otelcilik Ekipmanları (ISO 9001:2000 KYS Danışmanlığı, Mayıs 2007-Ekim 2008-belge alımı, ISO 10002 Müşteri şikayetlerini ele alma danışmanlığı, Şubat 2009-Haziran 2009-belge alımı)
* Tat Konserve ((HACCP Semineri, 2011, Süreç Yönetimi ve İyileştirme Teknikleri Semineri, Kasım 2009)
* Tekiniş Özgün Reklamcılık (Yönetim ve Kalite İyileştirme Projesi danışmanlığı, Aralık 2002 – Ekim 2003)
* Teknik Alüminyum (Problem çözme Teknikleri Semineri, İç denetim Semineri, Ekim 2006, Şubat 2007)
* Teknosa ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi" E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği, 2009, 2011)
* T.İ.M. Reklamcılık (ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Nisan 2003 – Aralık 2003 belge alımı)
* Torlak Tersanesi (ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi semineri, Aralık 2003)
* Turkcell (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu 2003)
* Turkcell Kuzey Kıbrıs ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi" E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2009)
* Turkuvaz Matbaacılık (ISO 9001 KYS Danışmanlığı, Nisan 2009 - Ağustos 2010 belge alımı)
* TÜPRAŞ (KalDer işbirliğinde – Etkili İletişimin İncelikleri Semineri, 2011)
* Türk Barolar Birliği - TBB (“Problem çözme Teknikleri Eğitimi” E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2007)
* Türk Hava Yolları (Setur Duty Free organizasyonunda "Kabin İçi Duty Free Satışı" seminerinde "Kabin içi Satış Teknikleri" sunumu, Mart 2005 - devam ediyor)
* Türk Hava Yolları ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi", E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği ve organizasyonu, 2006, 2007)
* Türkiye Petrolleri ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi" E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği, 2009)
* Türk Loydu (Müşteri ılişkileri Yönetimi semineri, Mart 2002)
* Türk Telekom ("Problem Çözme Teknikleri Eğitimi" E-learning ortamında sunum, Enocta işbirliği, 2009, 2011)
* UND - Uluslararası Nakliyeciler Derneği (Eğitici Eğitimi semineri, Ocak 2004)
* Vatan Bilgisayar (“Mükemmel Hizmet ve Satış Teknikleri” Semineri, Kasım 2006)
* Volkswagen Elektrik Sistemleri (("ISO 9001:1994 ve ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi" seminerleri, "Tasarım'da Kalite" semineri, Eğitici Eğitimi seminerleri, İç denetim semineri, Etkili Yöneticilik ve Liderlik semineri 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007)
* VOS - Varian Onkoloji Sistemleri (Kalite Yönetim Sistemi semineri, Temmuz 2009)
* Yapı-Endüstri Merkezi (ISO 9001 KYS ve Değişim, Gelişim Yönetimi Projesi danışmanlığı, KYS, İç denetim, Etkili Yönetim ve İletişim seminerleri, Mayıs 1999-Kasım 2001 belge alımı)
* Yapı Kredi Yaşam Sigorta - çukurova Grubu (Mükemmellik Serüveni semineri, Eylül 1999)
* Yapı Kredi Teknoloji - çukurova Grubu ISO 9001:1994 KYS danışmanlığı, Eylül 1999 – Kasım 2000 belge alımı)
(ISO 9001:2000 KYS danışmanlığı, Nisan 2001 – Aralık 2001),
(“İç denetim” ve “KYS bilinci yaygınlaştırma” seminerleri, 2000, 2001, 2003)
(Mükemmellik Modeli ve Özdeğerlendirme danışmanlığı, Temmuz 2003 – Nisan 2004)
* Yıldız Üniversitesi - Sertifika Programı (Toplam Kalite Yönetimi Sertifika Programı kapsamında - Yönetim ve Koçluk Becerileri, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Kurum Kültürü, Planlama ve Hedef Belirleme, 2011)
Copyright Polater Eğitim & Danışmanlık Ltd. Şti. - Her hakkı mahfuzdur. 1024 X 768 çözünürlük uygundur.