Farklı olmak... Farkı yaratmak... Farkı paylaşmak...
 
İnanıyoruz ki
İş Akışımız
Workshop ve Vaka'lar
Eğitimler hakkında ne dediler?"
Eğitim Konuları

DÜZENLEDİĞİMİZ BAZI EĞİTİMLERE ÖVGÜLER

Her seminer sonunda katılımcıların görüş ve değerlendirmelerini aldığımız anket formlarında belirtilen görüşlerden bir bölümü aşağıda verilmiştir.

MÜKEMMEL HİZMETİN İNCELİKLERİ SEMİNERİ

(SARAYBAHÇE BELEDİYESİ, Haziran 2007)

  • Konuya ısınış ve anlatım tarzı.
  • Bu eğitimi Sinan Bey’den dinlemek.
  • Net, sade herkese göre dil kullanılmış.
  • Örneklemeler açıklamalı anlatımlar.
  • Ekip çalışması, yapılan uygulamalar.

TELEFONDA İLETİŞİM TEKNİKLERİ SEMİNERİ

(PTS Worldwide Express, Haziran 2007)

  • Konuya ısınış ve anlatım tarzı.
  • Bu eğitimi Sinan Bey’den dinlemek.
  • Net, sade herkese göre dil kullanılmış.
  • Örneklemeler açıklamalı anlatımlar.
  • Ekip çalışması, yapılan uygulamalar.

YÖNETİM VE KOÇLUK BECERİLERİ SEMİNERİ

(EUROTEC, Haziran 2007)

  • Konuya ısınış ve anlatım tarzı.
  • Bu eğitimi Sinan Bey’den dinlemek.
  • Net, sade herkese göre dil kullanılmış.
  • Örneklemeler açıklamalı anlatımlar.
  • Ekip çalışması, yapılan uygulamalar.

SATIŞ BECERİLERİNİ GELİŞTİRME SEMİNERİ

(ESMAN GRUBU, Mayıs 2007)

  • Eğitim çok faydalı oldu.
  • Uygulamalı oluşu etkiyi çok artırdı.
  • Katılımcıların kendilerini değerlendirme imkanı bulması.
  • Video kayıt yöntemi ile izlediğimiz kendi görüntülerimiz çok etkileyiciydi.

 

MÜKEMMEL HİZMETİN İNCELİKLERİ VE YARATICI SATIŞ TEKNİKLERİ

(BİAT MÖBLE, Ocak 2007)

  • Eğitmenin tevazu ve nezaketi.
  • Konu başlıkları ve teori kısmı çok netti.Anlamak kolay oldu. Eğitmen yaklaşımı ve davranışlarıyla pozitif bir ortam sağladı.
  • Uygulamaların kameraya çekilmesi sayesinde kendi hatalarımızı görebilmemiz sağlandı.
  • Kendimizde fark etmediğimiz özelliklerimizi ve davranışlarımızı fark etmemizi sağladı.
  • Akıcı olması, sıkıcı ve ilgi yetersizliğine sebebiyet verilmemesi.Eğiticinin kişilere verdiği güven ve sakinlik hissi.
  • Uyguladığım, fakat farkında olmadığım doğrularımı ve yanlışlarımı gördüm.
  • Özeleştiri yapabilmemiz ve hataları görebilmemiz.
  • Problem ve çözümü birlikte verildiği için çok etkili ve anlaşılırdı.Eğitmenimizde alanında çok iyiydi ve konuşması etkileyiciydi.
  • İnteraktif bir yöntem izlenmesi ve uygulama ağırlıklı olması.
  • Kesinlikle çok ince ayrıntılara dokunuldu ve gerçekten bana çok şey kattı.Eksikliklerimi görmeme neden oldu.

“KALİTE BİR YAŞAM TARZIDIR” SUNUMLARI

(AKBANK Bilgi Teknolojileri, Ekim 2006)

  • Konuların iyi seçilmesi ve anlatım biçimi.
  • Hayattan örneklemelerle zenginleştirmesi eğitimi akıcı kılıyor.
  • Hem iş hem özel hayatta uygulanabilir olması.
  • Hayata dair pratik örnekler olması ve monoton olmayan sunum tarzı.
  • Kısa,öz ve anlaşılır olması ve basit ve faydalı örneklemeler.
  • Kendi iş yaşamımızın neresindeyim konusunu sorgulaması harika, geleceğin çalışanı profilinin anlatımı da muhteşem.
  • Dinamik ve katılımcı bir tarzda sunulması.
  • Güncel,anlaşılır örneklerle zenginleştirilmesi.
  • Eğitimcinin canlı olması, interaktifliği sağlaması.
  • Sadece iş ile ilgili değil kişisel gelişime de katkılı bir eğitim.
  • Eğitmen konuyu canlı ve renkli bir anlatımla sunuyor.
  • Canlı ilgi çekici hikayelerle anlatılanların örneklendirilerek ilginin çekilmesi. *
  • Zaman, zaman bazı unuttuğum noktaları ele almam gerektiğini anladım.

SÜREÇ YÖNETİMİ SEMİNERİ

(SARAR TEKSTİL - ESKİŞEHİR, Haziran 2006)

  • Anlatım yakınlığı ve karşılıklı konuşulması.
  • Vaka çalışması ve grup çalışmaları sonunda sunum yapılması.
  • Eğitici bir eğitim olması.
  • Katılımcıların performansı ve diyaloglar.
  • Anlatım yakınlığı ve karşılıklı konuşulması.
  • Hocanın konular hakkında verdiği örnek ve anılar.
  • Grup çalışmalarının tartışmalı yapılması.
  • Yapılan sunumlar ve eğitmenin konuya olan hakimiyeti artı analiz edebilme yeteneği.
  • Konular aktif,katılımla ve örneklerle desteklendi.

İÇ DENETİM SEMİNERİ

(KOLEKSİYON MOBİLYA – TEKİRDAĞ, Mayıs 2006)

  • Akıcı ve açık bir dille anlatıldı.
  • Yararlı bilgiler veriliyor.
  • Canlandırma ve örneklerle anlatım.
  • Anlatımların örneklerle desteklenmesi.
  • Eğiticinin konuya hakimiyeti ve sıcakkanlı yaklaşımının soğuk bir konu olan denetçiliği bize zevkli hale getirmesi.
  • Sinan Bey’in beden dili ile anlatımı örnek alınabilir.Vizyonuma ve ufkuma biraz daha bir şeyler katıldı.
  • Uygulamalar sonunda herkesin değerlendirilmesi.
  • Akıcı, anlaşılır ve dikkatli hazırlanmıştı.
  • Örnekler ile eğitimin hazırlanması en beğendiğim yanı. Anlatım sürükleyiciydi.

ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ SEMİNERİ

(VW ELEKTRİK - İSTANBUL, Mayıs 2006)

  • Yapılan uygulamalar ve eğiticinin verdiği örnekler.
  • Uygulamalar ve katılımın teşvik edilmesi.
  • Monoton sıkıcı bir yöntem izlenmeden anlatılması.Katılımcıların eğitime sürekli katkısının sağlanması.
  • Rahat ve anlaşılır olması. Sunuş uygulamaları.
  • Çok samimi ortam yaratılıp katılımcılar arasında ısınmalar oluşturulması.
  • Eğitmen ve eğitimin tümü iyiydi.
  • Eğitimin sorgulanması.eğitimi hissederek öğrenmek.
  • Toplum önünde duygu ve düşüncelerimizi yansıtma yöntemlerini öğrenmek.
  • Pratik uygulamaların olması.

YÖNETİM VE KOÇLUK BECERİLERİ SEMİNERİ

(SETUR –KOÇ GRUBU, Nisan 2006)

  • Öğretici, akıcı ve neşeli olması.
  • Konuların çok keyifli bir şekilde anlatımı (örnekler verilerek)
  • Şimdiye kadar katıldığım en zevkli eğitimdi.Hayatın içinden verilen örnekler eğitimi zevkli hale getirmiş.
  • Eğitim süresince bir an bile sıkılmadım.Dinlenebilir bir anlatım.
  • Bizlerin de katılması sağlandığı için sıkıcı olmaması ve akılda kalıcı olması.
  • Eğitmenin güler yüzlü iyi ve sıcak olması. Katılımcıları konunun içine katması.
  • Anlatılmak istenileni anlayabilir olmamız ve eğitimi hoş bir ortamda düzenlenmiş olması.
  • Gerçek uygulamalar için yardımcı olması.
  • Katılımcıların belirli testlerle uygulamalı seminer görmesi.
  • Verilen mesajların kariyerimizde çok faydalı olacağını düşünüyorum.
  • Çok iyi bir şekilde organize edilmiş.Anlatımı akıcı ve sürükleyici.Konu ile ilgili eğitimcinin kendi tecrübeleriyle ilgili örnekleri vermesi. Diğer birtakım esprilerle eğitimi zenginleştirmesi.
  • Herkesin konular hakkındaki fikrinin alınması. Her şey çok güzel ve eğitici öğretici.
  • Eğitimcinin ilgi ve alakası. Net ve anlaşılır olması.
  • Herkesin katılmasını sağlayacak biçimde düzenlenmiş olması.
  • Hem çalışma hayatıma hem de özel hayatıma çok katkıda bulunacak bir eğitim,çok teşekkürler.
  • Eğitim tüm ayrıntılarıyla,eğitici ve öğreticiydi. Çok kaliteli bir 2 gün geçirdik.Teşekkürler.
  • Faydalı konulara direk parmak basması.
  • Eğitimcinin akıcı anlatımı ve konuya hakimiyeti mükemmel. Video gösterisi çok etkileyici.
  • Teorik alınan bilgilerin pratiğe dökülmesi.

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

(RMK MARINE TERSANESİ-KOÇ GRUBU–İSTANBUL, Ocak 2006)

  • Eğitmenin yarattığı ortamda katılımcıların çekinmeden rahatça katılıyor olması çok iyiydi.
  • İş hayatında gelişmemizde etkili olması.
  • Kalite sistemini hantal, sabit, kuralcı bir sistem olmadığını göstermesi, hedeflerimizi belirlemede yardımcı oldu.
  • Eğitmenin önceki deneyimlerini paylaşması.
  • Slaytlar çok güzel hazırlanmış. Eğitmenin konuyu anlaşılır ve eğlenceli anlatımı
  • Çok eğlenceliydi.
  • Sinan bey’in konuya hakim ve anlatımının eğlenceli olması.
  • Vaka çalışması ve örneklemeler.
  • Katılımcılarla iletişim.
  • RMK Marine’den örnekler verilerek eğitimin anlatılması idi.
  • Didaktik olmayıp, ISO 9000’in temel felsefesini özümsetmesi.

YÖNETİM BECERİLERİNİ GELİŞTİRME SEMİNERİ

(ESMAN GRUBU–İSTANBUL, Eylül 2005)

  • Çalışanları kaynaştırması açısından çok iyiydi. Konuların işleniş şekli ve sunumu çok iyiydi. Gayet başarılı bir program olduğunu düşünüyorum....
  • Konuların anlatım şekli akıcı, örnekli ve verimli olması...
  • Güzel örnekler ve grup çalışmaları, tüm tepkilerin anında yorumlanması.
  • Eğitmenin akıcı ve çok güzel Türkçe konuşması...
  • Anlatım şekli, interaktif katılımın sağlanması...
  • Kişileri daha çok tanıma imkanı ve daha çok kişiyle tanışma imkanı...
  • Düşündüğümden daha fazla kaynaşma fırsatı doğdu...
  • Şirket içi iletişimin artmasına faydalı olacaktır...
  • Konusuna hakim bir kişiden eğitim almak.
  • Eğitimci konulara hakim.
  • Herkesin dikkatli ve katılımcı olması ile oluşan ortam.
  • Aktif, katılımcılığı teşvik eden, modern içerikli.
  • Grup çalışmaları ve şirketimizi yansıtan güzel örnekler.
  • Sıkıcı bir eğitim değildi. Ben zevk aldım. Bu tarz geçeceğini düşünmemiştim. Sıkılırım diyordum ama tersi oldu,
  • Seviyeli, öğretici, renkli bir seminer oldu.
  • Yanlış yönetim uygulamalarının olması gerekenin net şekilde ortaya konması
  • Tüm konuların herkese hayatta ve iş hayatında çok gerekli ve faydalı olduğunu düşünüyorum.

PROFESYONEL ÇALIŞMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRME SEMİNERİ

(ESMAN GRUBU–İSTANBUL, Eylül 2005)

  • Şirket içi iletişimin artması açısından yararlı olduğuna inanıyorum.
  • Eğitimden çok arkadaşça bir sohbet gibiydi.
  • Takım çalışmasına yer vermesi.
  • Eğitimcinin ortama hakim olması.
  • Grup çalışmaları ve eğitmenin anlatımı.
  • Her konusu ile çok güzel bir eğitim oldu.
  • Gereksiz tartışmaya yönelik olmadığı için iyiydi.
  • Hiçbir baskı altında kalmadan rahat bırakılmamız.
  • Kişilerin bilgi ve becerilerini ayırt etmeden sistemli şekilde eğitimin uygulanması.
  • Oyunlar ve örnekler olan konular, hikayeler.
  • Doğa ile baş başa kalarak, sakin bir ortamda kendimi dinleme fırsatı buldum.
  • Katılımcıların aktif katılımı, Faydalı, yapıcı, geliştirici.
  • Konu ile ilgili kişinin yeterli bilgiye sahip olması, eksik taraflarımızın belirlenmesi.
  • Bilmediğim konuları öğrendim.
  • Firmadaki insanların birbiriyle kaynaşması ancak böyle olurdu iş ortamında bu ahenk yakalanamazdı.
  • Herkesin dikkatini tamamıyla toplamanız ve dikkat dağılacağı sırada molalarla dinlenilmesi çok iyiydi.
  • Eğitim semineri çok faydalı geçti. İçimizde bulunan fakat kullanmadığımız veya kullanmayı bilmediğimiz yönlerimizi ve duygu veya düşüncelerimizi ortaya çıkartmaya yardımcı oldu. Örneklerle çok faydalı ve akılda kalıcı idi.
  • Konuları dinledim, anladım ve kendimi yenilenmiş hissediyorum.
  • Seminer konusu, beceri geliştirme açısından test ve klinik araştırma ve değerlendirme metotları gerçekten güzeldi, böylece insan grupları çok homojen ve paylaşımcı oluyor.

MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ

(Setur Organizasyonuyla)(PEGASUS HAVA YOLLARI –İZMİR, Mart 2005)

  • Eğitmenin sempatik oluşu. Samimi ve sıcak davranışları. Tüm eğitim severek dinlenildi.
  • Yeterli açıklıkta anlatılan konular,
  • Sunumu anlatan kişinin zevkli ve anlaşılır şekilde konuları ele alması.
  • Güler yüz ve profesyonelliği.
  • Sorularımıza net cevaplar alabilmemiz ve çok hoş bir fikir alışverişi.
  • Her şey süper.
  • Gereksiz uzamaması verilen bilgilerin net, açık ve zaman değerlendirmesinin iyi kullanılması
  • Her şey çok açık bir şekilde anlatıldı. Arada anlatılan kısa anekdotlar çok güzeldi.
  • Konuya hakimiyet, dışında anlatılan direk notlar konuyu canlı ahenk tuttu.

MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ

(Setur Organizasyonuyla)(PEGASUS HAVA YOLLARI –İSTANBUL, Mart 2005)

  • Bilgilendirici olmasının sıkılmadan sağlanması.
  • Uyumlu bir şekilde, tartışma-görüş bildirme şeklinde olması, güzel örneklerle pekiştirilmesi.
  • Açıklayıcı, keyifli ve eğitici ve sıcak bir ortam vardı.
  • İçten samimi olunması.
  • Sohbet havasında sıkmadan gerçekleştirilmiş olması.
  • Eğitimciler konuya hakim, kibar ve saygılı.
  • Hayattan birebir örneklendirmelerle süslenen bir anlatım her zaman daha dikkat çekici.
  • Her şey çok açıklayıcı ve örnekler konuyu algılamaya çok yeterliydi.

MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ

(Setur Organizasyonuyla)TÜRK HAVA YOLLARI (İSTANBUL, Mart 2005)

  • Eğitmenler çok ilgili ve hazırlanmış olan dokümanlar çok yararlı ve faydalı.
  • Eğitimciler konuya çok hakim, kolay iletişim kurulabilir insanlar, daha çok bizlerinde fikirleri alınarak derse katılımımız sağlandı, son derece verimli oldu.
  • Sinan bey çok samimi ve başarılı konuya çok hakimdi.
  • Hoşgörülü, konuya hakim, güler yüzlü insanlar tarafından verilmesi.
  • Satışla ilgili, ince detayları öğrenmekti. Daha uzun olsaydı keşke
  • Öğretici, bazı şeyler günlük hayata uygulanabilir nitelikte
  • Eğitimcinin bilgili ve nazik olması.
  • Katılımlı ve sıkıcı değildi. Keyifli bir ortamdı.
  • Katılımcıların fikir ve deneyimlerinin göz önüne alınıp değerlendirilmesi.
  • Bir bütün olarak süper.

MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ

(Setur Organizasyonuyla)(PEGASUS HAVA YOLLARI -ANTALYA, Mart 2005)

  • Eğitimcilerin son derece güler yüzlü olmaları.
  • Eğitmenin çok anlaşılır ve yakın davranışları, konuları anlaşılır şekilde anlatması çok güzeldi.
  • Sinan Bey’in esprili anlatımı, ses tonu.
  • Dostane ve sıcak bir ortamda bilgi alış verişi yapıldı.
  • Konuların kısa, ve öz olarak anlatılması.
  • Konuya bağlı kalınarak ve ilgi sürekli taze tutularak seminerin sürdürülmesi.
  • Konuya hakim kişiler tarafından keyifli, eksiksiz ve tam bilgi alınması.
  • Samimi ve içten bir ortam, insana güven veriyor.
  • Sade bir dilde kafa karıştırıcı konulara girilmeden konsantrasyon bozulmadan güzel bir eğitim geçirdik.
  • Rahat ve sıkılmadan eğitim almak hoş.
  • Anlatım tarzını çok beğendim. Gerek sözlü gerekse beden dilinin kullanılması çok güzeldi.
  • Eğitmenin samimi, içten, düzgün Türkçeyle anlaşılır ve kişilerle göz teması kurarak etkin anlatımı.
  • Verilen örnekler konuların anlaşılması için çok önemliydi.

MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ

(Setur Organizasyonuyla) (ATLASJET HAVA YOLLARI –ANTALYA, Nisan 2005)

  • Samimi bir havada geçmesi.
  • Verdiğimiz fikirlerin dikkate alınması ve uygun bir fikir değilse geçerli mazeretlerin sunulması.
  • Samimi ve yeniliklere açık olarak karşılıklı bilgi alışverişi yapıldı.
  • Akıcı ve net bir dille konuların anlatımı, anlaşılır olması-amaca ulaşması.
  • Eğiticiler çok iyi ve çok bilgililer. Sorulan sorulara net cevaplar veriyorlar.
  • Parfümler hakkında , özellikle koku kaynakları, yeni şeyler öğrendim. Kısaca yeni bilgiler edinmek.
  • Eğitimci konuya hakim ve konuyu örneklerle süsleyip bizim algılamamızı kolaylaştırdığını düşünüyorum.
  • Sinan Polater’in pozitif enerjisi.
  • Parfümler hakkında yeni bilgiler öğrenmekti.
  • Eğitici olmakla birlikte eğlenceliydi.

MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ

(Setur Organizasyonuyla)(ATLASJET HAVA YOLLARI – İSTANBUL, Nisan 2005)

  • Satışla ilgili daha yöntemli ve yararlı taktiklerin verilmesi.
  • Eğitici ve öğretici olması.
  • Yaptığımız işte çok faydalı gereken bir eğitim programı.
  • Konular net ve anlaşılır bir şekilde anlatıldı. Çok aydınlatıcıydı.
  • Yararlı bir eğitimdi. Teşekkürler.
  • Örneklemeler iyiydi, önemli noktalar özellikle vurgulandı.
  • Konular karşılıklı diyaloglar halinde anlatıldı. Bizlerin de katılımının sağlanması eğitimi zevkli kıldı.
  • Sinan Polater Beyin anlatım tarzı çok güzeldi.
  • Samimi ve güler yüzlü hitap etme.
  • Eğitimi veren kişinin esprilerle anlattığı konuyu daha da canlandırması.
  • Sinan Bey konusunda deneyimli. Satış konusunun yanı sıra iletişimle ilgili konularda da bilgilerinden yararlandık, teşekkür ederim.
  • Eğitimcinin konuyu anlatış tarzı çok olumlu etki bıraktı.
  • Eğitmenin ifade tarzı ve esprili yaklaşımı çok hoştu.
  • Eğitmenin konuşması ve konulara hakimiyeti, yalın sade bir dille espri katarak anlatması.
  • Eğitmenin performansı ve karşısındaki insanları sıkmadan, akıcı bir Türkçe kullanarak bilgilendirmesi.
  • Eğitmenin bizleri çok nazik ve uygun bilgilendirmesi. Ayrıca tanımlar ve diğer bilgiler.

 

MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ

(Setur Organizasyonuyla)(ATLASJET HAVA YOLLARI – İSTANBUL, Nisan 2005)

  • Satışla ilgili daha yöntemli ve yararlı taktiklerin verilmesi.
  • Eğitici ve öğretici olması.
  • Yaptığımız işte çok faydalı gereken bir eğitim programı.
  • Konular net ve anlaşılır bir şekilde anlatıldı. Çok aydınlatıcıydı.
  • Yararlı bir eğitimdi. Teşekkürler.
  • Örneklemeler iyiydi, önemli noktalar özellikle vurgulandı.
  • Konular karşılıklı diyaloglar halinde anlatıldı. Bizlerin de katılımının sağlanması eğitimi zevkli kıldı.
  • Sinan Polater Beyin anlatım tarzı çok güzeldi.
  • Samimi ve güler yüzlü hitap etme.
  • Eğitimi veren kişinin esprilerle anlattığı konuyu daha da canlandırması.
  • Sinan Bey konusunda deneyimli. Satış konusunun yanı sıra iletişimle ilgili konularda da bilgilerinden yararlandık, teşekkür ederim.
  • Eğitimcinin konuyu anlatış tarzı çok olumlu etki bıraktı.
  • Eğitmenin ifade tarzı ve esprili yaklaşımı çok hoştu.
  • Eğitmenin konuşması ve konulara hakimiyeti, yalın sade bir dille espri katarak anlatması.
  • Eğitmenin performansı ve karşısındaki insanları sıkmadan, akıcı bir Türkçe kullanarak bilgilendirmesi.
  • Eğitmenin bizleri çok nazik ve uygun bilgilendirmesi. Ayrıca tanımlar ve diğer bilgiler.

 

MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ

(Setur Organizasyonuyla)(FREE BIRD HAVA YOLLARI –ANTALYA, Nisan 2005)

  • Açık, anlaşılır ve net oluşu.
  • Yeni satış teknikleri öğrenimi
  • Özellikle parfümle ilgili noktalar ilgimi çekti ve hoşuma gitti.Ayrıca eğitmenimiz Sinan Bey son derece hakim, donanımlı, nazik ve bilgilendiriciydi. Teşekkür ederim.
  • Parfümler hakkında aldığım bilgiler çok ilgi çekiciydi. Sürekli kullandığım halde ayrıntı olarak bilmiyordum.
  • Bilgilendirici olması, katılımı teşvik etmesi.
  • Sorularımıza içtenlikle yapıcı cevap vermiş olmaları.


MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ(Setur Organizasyonuyla)

(FREE BIRD HAVA YOLLARI –İSTANBUL, Nisan 2005)

  • Açık ve anlaşılır bir anlatım kullanılması, eğitimin çekiciliğini arttırdı.
  • Parfüm satışı konusunda ve kendimi daha iyi nasıl ifade etmem gerektiğini iyi bir açıklamayla almak.
  • İyi ve başarılı bir satış gerçekleştirmek için verilen ipuçları, örnekler.
  • Konular kısa öz ve anlaşılabilir bir şekilde anlatıldı. Önemli ve gerekli olan konular üzerinde duruldu.
  • Eğitmenimiz konuları çok güzel bir biçimde işledi ve konulara çok hakim olduğu için eğitim çok zevkli geçti, hiç sıkıcı değildi.
  • “Acaba nasıl yaparım” sorusuna açıklık getirici bilgilerin yer alması.
  • Satış teknikleri konusunda güncel yöntemler ve taktiklerin verilmesi, parfüm özellikleri konusunda bilgilerimize katkıda bulunması.
  • Sinan Bey’in konuya hakim olup, çok ilgi çekici açıklaması.
  • Parfüm konusundaki bilgileri çok beğendim. Eksik olduğum bir konuydu. Teşekkür ederim.
  • Satışta yolcu psikolojisini göz önüne alarak, doğru zamanlama ve davranış şeklini öğrenmek çok yararlı oldu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SÜREÇ ANALİZİ VE SÜREÇ İYİLEŞTİRME TEKNİKLERİ SEMİNERİ

CETA MAKİNE (İSTANBUL, Haziran 2005)

  • Genel olarak çok başarılı, öğretici (kişisel ve kurumsal olarak)bir seminer olarak değerlendiriyorum.
  • Uygulamalar iş yerinde örneklerle yapılması.
  • Teorik anlatımların ve uygulamaların dengeli olması.
  • Eğitimcinin kattığı harika örneklemeler.
  • Düşünce yönünden zengin olması.
  • Takımlar ile birlikte beyin fırtınası, sebep-sonuç analizinin yapılması.



MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(PEGASUS HAVA YOLLARI –İZMİR, Mart 2005)

  • Eğitmenin sempatik oluşu. Samimi ve sıcak davranışları. Tüm eğitim severek dinlenildi.
  • Yeterli açıklıkta anlatılan konular,
  • Sunumu anlatan kişinin zevkli ve anlaşılır şekilde konuları ele alması.
  • Güler yüz ve profesyonelliği.
  • Sorularımıza net cevaplar alabilmemiz ve çok hoş bir fikir alışverişi.
  • Herşey süper.
  • Gereksiz uzamaması verilen bilgilerin net, açık ve zaman değerlendirmesinin iyi kullanılması
  • Herşey çok açık bir şekilde anlatıldı. Arada anlatılan kısa anekdotlar çok güzeldi.
  • Konuya hakimiyet, dışında anlatılan direk notlar konuyu canlı ahenk tuttu



MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(PEGASUS HAVA YOLLARI –İSTANBUL, Mart 2005)

  • Bilgilendirici olmasının sıkılmadan sağlanması.
  • Uyumlu bir şekilde, tartışma-görüş bildirme şeklinde olması, güzel örneklerle pekiştirilmesi.
  • Açıklayıcı, keyifli ve eğitici ve sıcak bir ortam vardı.
  • İçten samimi olunması.
  • Sohbet havasında sıkmadan gerçekleştirilmiş olması.
  • Eğitimciler konuya hakim, kibar ve saygılı.
  • Hayattan birebir örneklendirmelerle süslenen bir anlatım her zaman daha dikkat çekici.
  • Her şey çok açıklayıcı ve örnekler konuyu algılamaya çok yeterliydi.



MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(TÜRK HAVA YOLLARI - İSTANBUL, Mart 2005)

  • Eğitmenler çok ilgili ve hazırlanmış olan dokümanlar çok yararlı ve faydalı.
  • Eğitimciler konuya çok hakim, kolay iletişim kurulabilir insanlar, daha çok bizlerinde fikirleri alınarak derse katılımımız sağlandı, son derece verimli oldu.
  • Setur temsilcisi Ömer bey’in sorulara –konuya katılımı çok canlı.
  • Sinan bey çok samimi ve başarılı konuya çok hakimdi.
  • Hoşgörülü, konuya hakim, güleryüzlü insanlar tarafından verilmesi.
  • Satışla ilgili, ince detayları öğrenmekti. Daha uzun olsaydı keşke
  • Öğretici, bazı şeyler günlük hayata uygulanabilir nitelikte
  • Eğitimcinin bilgili ve nazik olması.
  • Katılımlı ve sıkıcı değildi. Keyifli bir ortamdı.
  • Katılımcıların fikir ve deneyimlerinin göz önüne alınıp değerlendirilmesi.
  • Bir bütün olarak süper.



MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(PEGASUS HAVA YOLLARI -ANTALYA, Mart 2005)

  • Eğitimcilerin son derece güler yüzlü olmaları.
  • Eğitmenin çok anlaşılır ve yakın davranışları, konuları anlaşılır şekilde anlatması çok güzeldi.
  • Sinan Bey’in esprili anlatımı, ses tonu.
  • Dostane ve sıcak bir ortamda bilgi alış verişi yapıldı.
  • Konuların kısa, ve öz olarak anlatılması.
  • Konuya bağlı kalınarak ve ilgi sürekli taze tutularak seminerin sürdürülmesi.
  • Konuya hakim kişiler tarafından keyifli, eksiksiz ve tam bilgi alınması.
  • Samimi ve içten bir ortam, insana güven veriyor.
  • Sade bir dilde kafa karıştırıcı konulara girilmeden konsantrasyon bozulmadan güzel bir eğitim geçirdik.
  • Rahat ve sıkılmadan eğitim almak hoş.
  • Anlatım tarzını çok beğendim. Gerek sözlü gerekse beden dilinin kullanılması çok güzeldi.
  • Eğitmenin samimi, içten, düzgün Türkçeyle anlaşılır ve kişilerle göz teması kurarak etkin anlatımı.
  • Verilen örnekler konuların anlaşılması için çok önemliydi.



MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(ATLASJET HAVA YOLLARI –ANTALYA, Nisan 2005)

  • Samimi bir havada geçmesi.
  • Verdiğimiz fikirlerin dikkate alınması ve uygun bir fikir değilse geçerli mazeretlerin sunulması.
  • Samimi ve yeniliklere açık olarak karşılıklı bilgi alışverişi yapıldı.
  • Akıcı ve net bir dille konuların anlatımı, anlaşılır olması-amaca ulaşması.
  • Eğiticiler çok iyi ve çok bilgililer. Sorulan sorulara net cevaplar veriyorlar.
  • Parfümler hakkında , özellikle koku kaynakları, yeni şeyler öğrendim. Kısaca yeni bilgiler edinmek.
  • Eğitimci konuya hakim ve konuyu örneklerle süsleyip bizim algılamamızı kolaylaştırdığını düşünüyorum.
  • Sinan Polater’in pozitif enerjisi.
  • Parfümler hakkında yeni bilgiler öğrenmekti.
  • Eğitici olmakla birlikte eğlenceliydi.



MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(ATLASJET HAVA YOLLARI – İSTANBUL, Nisan 2005)

  • Satışla ilgili daha yöntemli ve yararlı taktiklerin verilmesi.
  • Eğitici ve öğretici olması.
  • Yaptığımız işte çok faydalı gereken bir eğitim programı.
  • Konular net ve anlaşılır bir şekilde anlatıldı. Çok aydınlatıcıydı.
  • Yararlı bir eğitimdi. Teşekkürler.
  • Örneklemeler iyiydi, önemli noktalar özellikle vurgulandı.
  • Konular karşılıklı diyaloglar halinde anlatıldı. Bizlerin de katılımının sağlanması eğitimi zevkli kıldı.
  • Sinan Polater Beyin anlatım tarzı çok güzeldi.
  • Samimi ve güleryüzlü hitap etme.
  • Eğitimi veren kişinin esprilerle anlattığı konuyu daha da canlandırması.
  • Sinan Bey konusunda deneyimli. Satış konusunun yanı sıra iletişimle ilgili konularda da bilgilerinden yararlandık, teşekkür ederim.
  • Eğitimcinin konuyu anlatış tarzı çok olumlu etki bıraktı.
  • Eğitmenin ifade tarzı ve esprili yaklaşımı çok hoştu.
  • Eğitmenin konuşması ve konulara hakimiyeti, yalın sade bir dille espri katarak anlatması.
  • Eğitmenin performansı ve karşısındaki insanları sıkmadan, akıcı bir Türkçe kullanarak bilgilendirmesi.
  • Eğitmenin bizleri çok nazik ve uygun bilgilendirmesi. Ayrıca tanımlar ve diğer bilgiler.



MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(FREE BIRD HAVA YOLLARI –ANTALYA, Nisan 2005)

  • Açık, anlaşılır ve net oluşu.
  • Yeni satış teknikleri öğrenimi
  • Özellikle parfümle ilgili noktalar ilgimi çekti ve hoşuma gitti. Ayrıca eğitmenimiz Sinan Bey son derece hakim, donanımlı, nazik ve bilgilendiriciydi. Teşekkür ederim.
  • Parfümler hakkında aldığım bilgiler çok ilgi çekiciydi. Sürekli kullandığım halde ayrıntı olarak bilmiyordum.
  • Bilgilendirici olması, katılımı teşvik etmesi.
  • Sorularımıza içtenlikle yapıcı cevap vermiş olmaları.



MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(FREE BIRD HAVA YOLLARI –İSTANBUL, Nisan 2005)

  • Açık ve anlaşılır bir anlatım kullanılması, eğitimin çekiciliğini arttırdı.
  • Parfüm satışı konusunda ve kendimi daha iyi nasıl ifade etmem gerektiğini iyi bir açıklamayla almak.
  • İyi ve başarılı bir satış gerçekleştirmek için verilen ipuçları, örnekler.
  • Konular kısa öz ve anlaşılabilir bir şekilde anlatıldı. Önemli ve gerekli olan konular üzerinde duruldu.
  • Eğitmenimiz konuları çok güzel bir biçimde işledi ve konulara çok hakim olduğu için eğitim çok zevkli geçti, hiç sıkıcı değildi.
  • “Acaba nasıl yaparım” sorusuna açıklık getirici bilgilerin yer alması.
  • Satış teknikleri konusunda güncel yöntemler ve taktiklerin verilmesi, parfüm özellikleri konusunda bilgilerimize katkıda bulunması.
  • Sinan Bey’in konuya hakim olup, çok ilgi çekici açıklaması.
  • Parfüm konusundaki bilgileri çok beğendim. Eksik olduğum bir konuydu. Teşekkür ederim.
  • Satışta yolcu psikolojisini göz önüne alarak, doğru zamanlama ve davranış şeklini öğrenmek çok yararlı oldu.



SÜREÇ ANALİZİ VE SÜREÇ İYİLEŞTİRME TEKNİKLERİ SEMİNERİ

(CETA MAKİNE - İSTANBUL, Haziran 2005)

  • Uygulamaların iş yeriyle ilgili örneklerle yapılması.
  • Teorik anlatımların ve uygulamaların dengeli olması.
  • Düşünce yönünden zengin olması ve grup uygulamaları.
  • Takımlar ile birlikte beyin fırtınası, sebep-sonuç analizinin yapılması.
  • Uygulamalı, eğlenceli oluşu.



EĞİTİCİ EĞİTİMİ SEMİNERİ

(ABB ELEKTRİK - Şubat 2002)

  • Çok zevkli ve verimli oldu. Her konuda kullanabileceğimiz çok genel ve yararlı bir eğitim aldık.
  • Beklentilerimin üzerinde bilgi alabildim.
  • Katılımlar, zaman zaman konu dışına çıkıp sohbet edebilmek
  • Kendimi tümüyle eğitimin içinde hissetmem ve bana yararlı olacağına inancımın sağlanması
  • Katılımın teşvik edilmesi ve örneklemeler yapılması
  • Genel itibariyle eğitimi çok beğendim. Eksik yönlerimi çok iyi analiz edebildim. Eğitim biraz daha uzun olup diksiyon da dahil edilebilir.
  • Sinan Bey’den başka eğitimler de almak isterim. Çünkü yaşayarak öğrendiğime ve bu eğitimin çok yararlı olduğuna inanıyorum.
  • Son derece zevkli ve eğlenceli bir eğitim oldu. Öğrendiğimi hissettim ve sorularımı rahatça sorma ve cevabini alma imkanım oldu.



ISO 9001:2000 İÇ DENETİM SEMİNERİ

(YAPI KREDİ TEKNOLOJİ -Nisan 2000, Şubat 2001)

  • Eğitimci konusuna hakim ve işini severek yapıyor.
  • Daha önceki standarda göre değişikliklerin güzel, anlaşılır bir özet halinde sunulması
  • İlgi duyduğum bu konuya yeni bir bakış açısı getirdi.
  • Yapılan işe yaklaşımın değişik bir gözle görülmesinin sağlanması
  • Uygulamalı vaka çok güzeldi.
  • Ortak çalışmanın güzelliğini görmek ve değişik faaliyetleri yaşamak adına çok faydalıydı.
  • Genel olarak bu eğitim kişisel gelişimime de katkısı oldu. Teşekkür ederim.
  • Son derece yararlı bir seminer olarak değerlendiriyorum.
  • Katılımcılarının uygulamalarla birebir programın içine katılması
  • Sıkıcı olabilecek bir eğitim eğlenceli bir şekilde sunuldu.
  • Konuların sıralaması ve katılımcıların aktif katılımı.
  • Eğitmenin konuyu katılımcıların ilgisini sürekli çekecek şekilde anlatması
  • Bunlar iş hayatı dışında da gerçekten faydalı yetenekler.
  • Uygulama kısmının olması ve çok titiz hazırlanmış olması.
  • Vaka çalışması en etkin ve zevkli bölümü idi. Kavramlar üzerinde detaylı duruldu.
  • Teori ve pratiğin birlikte gerçekleştirilmesi.
  • Eğitmenin konuya hakim olması ve katılanları aktiviteye zorlaması.
  • Eğitmen kendi deneyimlerini de içeren bol örnekli anlatım uyguladı. İlgili tüm konuları kapsadı.
  • Genel olarak çok başarılı ve öğreticiydi. Uygulamalar için desteğin devam etmesi faydalı olabilir.
  • Çok tatmin edici bir eğitim oldu. İş arkadaşlarıma tavsiye edeceğim.
  • Her yönüyle çok yararlı, dolu, zengin bir eğitimdi.
  • Bu konudaki bilgi ve becerisinden dolayı eğiticiye teşekkür ederim.
  • Genel kavramların verilmesi ve oturtulması konusunda gerekli çaba gösterildi.
  • Eğitmenin konuyu canlı örneklerle zenginleştirmesi, teoriden pratiğe aktarılması konusunda faydalı oldu.
  • Teatral uygulamalar eğitimi eğlenceli ve eğitici kıldı.
  • Eğitmenin konuyu aktif ve başarılı sunuşu.


İŞ YAŞAMI VE ETKİLİ İLETİŞİM SEMİNERİ
(V.K.V. AMERİKAN HASTANESİ, Nisan 2001 )


  • Çok faydalı olduğuna ve işime ve özel yaşamıma yansıtabileceğim bilgilere sahip oldum. Her gruba katılmak isterdim ama mümkün değil. Çalışmalarınızda başarılar diler, yardımlarınız ve eğitiminiz için teşekkür ederim.
  • Eğitimi anlatan eğitici oldukça iyi ve konusunda mükemmeldi. Bu eğitimin bana ve mesleğime çok şey kazandıracağını inanıyorum. Teşekkürler.
  • Anlatılmak istenen konu açık bir şekilde anlatıldı. Aynı zamanda eğitmenin ve otel personelinin ilgi ve alakası da mükemmeldi.
  • Anlatılmak istenilen konular net ve anlaşılır bir biçimde eğitici ve öğretici olarak çok güzel ve basit örneklerle eğitim alan kişilere anlatıldı. Eğiticiye tüm uğraşları ve çabaları için teşekkürler.
  • Eğlenceli ve eğitimli bir seminerdi. Eğitimcimiz sıcak ve ilgiliydi. Teşekkürler.
  • Eğitimci açısından seçilenlerin en iyisi diyebilirim. Aktarma ve dinlemesi olarak gerçekten etkileyici. Tekrar beraber böyle bir seminere katılmak isterim.
  • Eğitim genel olarak iş ve özel yaşama yönelikti. Verilen örnekler açıklayıcı ve bilgi vericiydi.
  • Bu eğitimin sadece iş yaşamımızda değil, bireysel yaşamımızda da faydalı bir eğitim olduğunu düşünüyorum.
  • Gerçekten güzel bir eğitim semineri oldu. Tekrarının yapılmasını arzu ediyorum. Seminer notları da içeriğiyle iyi bir kaynak oldu. Bu yüzden teşekkür ederim.
  • Bu seminer çalışanların ve katılımcıların iç dünyasına yönelik ve hayattan beklentilerine yardımcı oluyor. İleriye yönelik çalışmam açısından çok faydalı olacağı kanaatindeyim. Bu eğitimden dolayı teşekkür ederim.
  • Özel ve iş hayatımızda kendimizi iyi hissetmemizi sağlayacak bilgiler verildiğine inanıyorum.
  • Bilgilerinizi bize en iyi şekilde sunduğunuza inanıyorum. Teşekkür ederim.
  • Şu anki ve gelecekteki iş hayatımda üzerinde olumlu etkisi olacak bir eğitim semineriydi. İnsanın kendini tanıması, idealleri, hayattan ve direk olarak iş yaşamından beklentileri çok iyi şekilde vurgulanmıştı. Teşekkürler.
  • Kendimce güzel, başarılı ve eğitime katkısı olacak şekilde hazırlanmış bir seminer programı olduğunu düşünüyorum. Eğitimin yansıra hoşça vakit geçirmemize yardımcı oldu. Böyle seminerlerin devamını dilerim.
  • Bu düzeylerde daha sıklıkta bizim için iş hayatında yararlı başka seminerlere de ihtiyaç duyuyorum.
  • Çok yararlı, anlaşılabilir bir düzeyde, anlatımı yalın (sade) ve çok iyiydi.
  • Eğitimcinin seminere katılan kişilerle diyalogu çok iyiydi. Yaptığı iş konusunda yeterince bilgi sahibi olduğuna inanıyorum ve bilgilerini iyi derecede sunmayı başarıyla sonuçlandırdı. Bu eğitimden çok memnun kaldım. Teşekkürler.
  • Çok memnun kaldım. Zaman çabuk akıp geçti. Eğitimciyi çok iyi buldum. Konuya hakimiyeti iyi idi.
  • Kapsamı içerik ve ayrıntı açısından düzeyliydi. Zevkli ve bilgi akışı yönünden çok iyiydi. Katılanları sıkmadan eğlenceli bir seminer oldu. Eğiticiye katkılarından dolayı teşekkür ederim. Çok profesyonel ve bilgiliydi.


MÜKEMMELLİK MODELİ VE ÖZDEĞERLENDİRME SEMİNERİ
(ASSAN ALUMİNYUM, Ocak 2000)


  • Grup çalışmalarını olması ve konuların tartışılarak anlaşılmasının sağlanması.
  • Pratik uygulama içermesi ve iş hayatında kullanım alanının geniş olması.
  • İnsanların kendilerini ifade edebilmeleri ve konunun çok önemli olması, bir de eğitmenin alçakgönüllü, insancıl davranışları.
  • Örnek vaka çalışması.
  • Grup çalışması yapılması ve uzlaşı için teşvik edilmesi.
  • Konuların rahatlıkla tartışılabilmesi.
  • Katılımcılığı desteklemesi.
  • Sistematik ve değer artırıcı bir eğitim. Örnekler yerinde ve öğretici.
  • Bu eğitim bugüne kadar aldığım en iyi eğitimlerden bir tanesi. Tamamen uygulamaya yönelik. Neler yaptığımızı, neler yapmamız gerektiğini görüp iş mükemmelliğinde nerede olduğumuzu anlamaya yardımcı.
  • Günlük hayata her zaman geçirilebilecek bir eğitim.
  • Eğiticinin konuya hakimiyeti ve katılımcılarla iletişimi.
  • Günlük hayata bakış açımızı değiştirebilecek, entegre edebileceğimiz bir eğitim.
  • Bireysel ve grup çalışmasına olanak verdi. Konuların anlaşılabilmesi için iyi bir tartışma ortamı oldu.
  • Eğitime katılanların hepsinin katılımının sağlanması.


EĞİTİCİ EĞİTİMİ SEMİNERİ
(BİLKONT/ Şahinler Holding, Ekim 1999)


  • Bizlere sunuş imkanı verilerek kritik yapılması
  • Kişisel sunuşlar
  • Uygulamalı olması
  • Katılımcı ve eleştirel olması ve anlaşılır dil kullanılması
  • Katılımların ve örneklerin fazla olması
  • Eğitimcinin konuşmaları ve tavırları
  • Eğitime direkt olarak katılmak
  • Verilen mesajları aldığıma inanıyorum.
  • Konulara katılıma çok iyi teşvik olundu. Örneklerle çok açık anlaşılır oldu.


KALİTE VE MÜŞTERİ BİLİNCİ YAYGINLAŞTIRMA SEMİNERİ “
(SARDUNYA YEMEK, Temmuz 1999)


  • Konuların espri ile iç içe bir atmosferle anlatımı....
  • Eğitmenin çok içten ve arkadaşça tavırları, konuyu hoş örneklerle pekiştirmesi
  • Gerçekçi ve anlaşılır olması ve eğitmenin espri katarak anlatması
  • Verilen örneklerle katılımcıların konuya hakimiyetinin sağlanması
  • Konulara hakimiyet, katılım, espri, hareketli resimler kullanmak, gülmek
  • Eğitmenin dinleyicilerle karşılıklı diyalog şeklinde olması ortamın sıkıcı olmasını engelledi.
  • Eğitmen vücut dilini iyi kullanıyor. Dinleyicilere ismiyle hitap ederek ilgiyi konu üzerinde tutmayı başardı. Davranışlarımla ilgili konularda tekrar düşünmeme neden oldu...
  • Eğitmenin konuları sıkmadan anlatması ve ilgi çekici hale getirmesi
  • Konuların gerçekten de yaşanmış örneklerle anlatılıp renklendirilmesini beğendim.
  • Gerçekten çok verimli, çok hoş bir eğitim saati geçirdim.
  • Katılımın yüksek olmasını sağlayabilmek, karşısındakine dinletme ve etkileyici konuşmaların bulunması
  • Eğitmenin esprileri ve örneklerle eğitim vermesi ve konuya hakimiyeti
  • Önemli, can alıcı bir konu olan iletişim konusunun konuya hakim bir kişi tarafından verilişi
  • Katılımcıların dikkatleri başka bir konuya dağılmadan eğitim tamamlanabildi.
  • Eğitmenin konuyu işleyiş biçimi ve akıcı bir dil kullanılması
  • Konuların açıklığı ve doğruluğuna inandığım için kendi adıma başarılı bir eğitim günü geçirdiğime inanıyorum.


KALİTE VE MÜŞTERİ BİLİNCİ YAYGINLAŞTIRMA SEMİNERİ
(SARDUNYA YEMEK, Temmuz 1999)


  • Konuların espri ile iç içe bir atmosferle anlatımı....
  • Eğitmenin çok içten ve arkadaşça tavırları, konuyu hoş örneklerle pekiştirmesi
  • Gerçekçi ve anlaşılır olması ve eğitmenin espri katarak anlatması
  • Verilen örneklerle katılımcıların konuya hakimiyetinin sağlanması
  • Konulara hakimiyet, katılım, espri, hareketli resimler kullanmak, gülmek
  • Eğitmenin dinleyicilerle karşılıklı diyalog şeklinde olması ortamın sıkıcı olmasını engelledi.
  • Eğitmen vücut dilini iyi kullanıyor. Dinleyicilere ismiyle hitap ederek ilgiyi konu üzerinde tutmayı başardı. Davranışlarımla ilgili konularda tekrar düşünmeme neden oldu...
  • Eğitmenin konuları sıkmadan anlatması ve ilgi çekici hale getirmesi
  • Konuların gerçekten de yaşanmış örneklerle anlatılıp renklendirilmesini beğendim.
  • Gerçekten çok verimli, çok hoş bir eğitim saati geçirdim.
  • Katılımın yüksek olmasını sağlayabilmek, karşısındakine dinletme ve etkileyici konuşmaların bulunması
  • Eğitmenin esprileri ve örneklerle eğitim vermesi ve konuya hakimiyeti
  • Önemli, can alıcı bir konu olan iletişim konusunun konuya hakim bir kişi tarafından verilişi
  • Katılımcıların dikkatleri başka bir konuya dağılmadan eğitim tamamlanabildi.
  • Eğitmenin konuyu işleyiş biçimi ve akıcı bir dil kullanılması
  • Konuların açıklığı ve doğruluğuna inandığım için kendi adıma başarılı bir eğitim günü geçirdiğime inanıyorum.
  • Dersin anlatımındaki rahatlık ve espriler dinleyicilerin sıkılmasını engellediği gibi, anlatıcının rahatlığı ve sempatikliği ve konulara hakimiyeti her dinleyicinin daha rahat ve aktif katılımını sağlamıştır.
  • Bu tip bir eğitimde sonuçları kontrol edemediğinizi söylediniz. Bence kontrol sonuçları biz çalışırken ortaya çıkacaktır. Bunlar da yönetimin istediği başarılar olabilir. Bunu da üstlerimizden öğrenebilirsiniz.
  • Güzel, rahat, faydalı bir eğitim. Görsel olarak mükemmel. İlk kez böyle tarzda bir eğitim aldım. TEŞEKKÜR EDERİM.
  • Bu eğitimin çok faydalı olacağını düşünüyorum. Ayrıca örneklerle anlatıldığı için akılda kalıcı olacaktır.
  • Eğitmen konusunda uzman olduğunu verdiği örneklerle kanıtladı. Böylece dinleyicilerin nabzını tutarak ilgiyi sürekli üzerinde tutmayı başarıyor. Sektörün dışında olmasına rağmen konuyu iyi etüt etmiş ve genelden özele inmesini biliyor.
  • Biraz daha vakit olsaydı. Görüşlerimizi ve görüşmelerimizi daha çok aktarabilseydik. Yine de her şey için biz teşekkür ederiz.
  • Seminerde yapıldığı gibi olayın salt bilgilerle açıklanmasından ziyade davranış şekilleriyle ilgili açıklamaların faydası olacağını düşünüyorum.
  • Özveriyle hazırlanmış keyifle katılımı olan bir seminer.


ISO 9001:2000 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ SEMİNERİ
(VW ELEKTRİK SİSTEMLERİ, Aralık 1999, Kasım 2000)


  • Konuların espri ile iç içe bir atmosferle anlatımı....
  • Eğitmenin çok içten ve arkadaşça tavırları, konuyu hoş örneklerle pekiştirmesi
  • Gerçekçi ve anlaşılır olması ve eğitmenin espri katarak anlatması
  • Verilen örneklerle katılımcıların konuya hakimiyetinin sağlanması
  • Konulara hakimiyet, katılım, espri, hareketli resimler kullanmak, gülmek
  • Eğitmenin dinleyicilerle karşılıklı diyalog şeklinde olması ortamın sıkıcı olmasını engelledi.
  • Eğitmen vücut dilini iyi kullanıyor. Dinleyicilere ismiyle hitap ederek ilgiyi konu üzerinde tutmayı başardı. Davranışlarımla ilgili konularda tekrar düşünmeme neden oldu...
  • Eğitmenin konuları sıkmadan anlatması ve ilgi çekici hale getirmesi
  • Konuların gerçekten de yaşanmış örneklerle anlatılıp renklendirilmesini beğendim.
  • Gerçekten çok verimli, çok hoş bir eğitim saati geçirdim.
  • Katılımın yüksek olmasını sağlayabilmek, karşısındakine dinletme ve etkileyici konuşmaların bulunması
  • Eğitmenin esprileri ve örneklerle eğitim vermesi ve konuya hakimiyeti
  • Önemli, can alıcı bir konu olan iletişim konusunun konuya hakim bir kişi tarafından verilişi
  • Katılımcıların dikkatleri başka bir konuya dağılmadan eğitim tamamlanabildi.
  • Eğitmenin konuyu işleyiş biçimi ve akıcı bir dil kullanılması
  • Konuların açıklığı ve doğruluğuna inandığım için kendi adıma başarılı bir eğitim günü geçirdiğime inanıyorum.
  • Dersin anlatımındaki rahatlık ve espriler dinleyicilerin sıkılmasını engellediği gibi, anlatıcının rahatlığı ve sempatikliği ve konulara hakimiyeti her dinleyicinin daha rahat ve aktif katılımını sağlamıştır.
  • Bu tip bir eğitimde sonuçları kontrol edemediğinizi söylediniz. Bence kontrol sonuçları biz çalışırken ortaya çıkacaktır. Bunlar da yönetimin istediği başarılar olabilir. Bunu da üstlerimizden öğrenebilirsiniz.
  • Güzel, rahat, faydalı bir eğitim. Görsel olarak mükemmel. İlk kez böyle tarzda bir eğitim aldım. TEŞEKKÜR EDERİM.
  • Bu eğitimin çok faydalı olacağını düşünüyorum. Ayrıca örneklerle anlatıldığı için akılda kalıcı olacaktır.
  • Eğitmen konusunda uzman olduğunu verdiği örneklerle kanıtladı. Böylece dinleyicilerin nabzını tutarak ilgiyi sürekli üzerinde tutmayı başarıyor. Sektörün dışında olmasına rağmen konuyu iyi etüt etmiş ve genelden özele inmesini biliyor.
  • Biraz daha vakit olsaydı. Görüşlerimizi ve görüşmelerimizi daha çok aktarabilseydik. Yine de her şey için biz teşekkür ederiz.
  • Seminerde yapıldığı gibi olayın salt bilgilerle açıklanmasından ziyade davranış şekilleriyle ilgili açıklamaların faydası olacağını düşünüyorum.
  • Özveriyle hazırlanmış keyifle katılımı olan bir seminer.


SÜREÇ YÖNETİMİ SEMİNERİ (SARAR TEKSTİL - ESKİŞEHİR, Haziran 2006)

  • Anlatım yakınlığı ve karşılıklı konuşulması.
  • Vaka çalışması ve grup çalışmaları sonunda sunum yapılması.
  • Eğitici bir eğitim olması.
  • Katılımcıların performansı ve diyaloglar.
  • Anlatım yakınlığı ve karşılıklı konuşulması.
  • Hocanın konular hakkında verdiği örnek ve anılar.
  • Grup çalışmalarının tartışmalı yapılması.
  • Yapılan sunumlar ve eğitmenin konuya olan hakimiyeti artı analiz edebilme yeteneği.
  • Konular aktif,katılımla ve örneklerle desteklendi.
İÇ DENETİM SEMİNERİ (KOLEKSİYON MOBİLYA – TEKİRDAĞ, Mayıs 2006)

  • Akıcı ve açık bir dille anlatıldı.
  • Çeşitler hakkında bilgi edindik.
  • Yararlı bilgiler veriliyor.
  • Faydalı bilgiler edinildi.
  • Canlandırma ve örneklerle anlatım.
  • Anlatımların örneklerle desteklenmesi.
  • Açıklayıcı.
  • Eğiticinin konuya hakimiyeti ve sıcakkanlı yaklaşımının soğuk bir konu olan denetçiliği bize zevkli hale getirmesi.
  • Sinan Bey’in beden dili ile anlatımı örnek alınabilir.Vizyonuma ve ufkuma biraz daha bir şeyler katıldı.
  • Uygulamalar sonunda her kesin değerlendirilmesi.
  • Akıcı, anlaşılır ve dikkatli hazırlanmıştı.
  • Örnekler ile eğitimin hazırlanması en beğendiğim yanı. Anlatım sürükleyiciydi.


ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ SEMİNERİ (VW ELEKTRİK - İSTANBUL, Mayıs 2006)

  • Yapılan uygulamalar ve eğiticinin verdiği örnekler.
  • Uygulamalar ve katılımın teşvik edilmesi.
  • Monoton sıkıcı bir yöntem izlenmeden anlatılması.Katılımcıların eğitime sürekli katkısının sağlanması.
  • Rahat ve anlaşılır olması.
  • Sunuş uygulamaları.
  • Çok samimi ortam yaratılıp katılımcılar arasında ısınmalar oluşturulması.
  • Eğitmen ve eğitimin tümü iyiydi.
  • Eğitimin sorgulanması.eğitimi hissederek öğrenmek.
  • Toplum önünde duygu ve düşüncelerimizi yansıtma yöntemlerini öğrenmek.
  • Pratik uygulamaların olması.
YÖNETİM BECERİLERİNİ GELİŞTİRME SEMİNERİ (SETUR –KOÇ GRUBU - İSTANBUL, Nisan 2006)

  • Akıcı olması.
  • Öğretici ve neşeli olması.
  • Konuların çok keyifli bir şekilde anlatımı (örnekler verilerek)
  • Şimdiye kadar katıldığım en zevkli eğitimdi.Hayatın içinden verilen örnekler eğitimi zevkli hale getirmiş.
  • Eğitim süresince bir an bile sıkılmadım.Dinlenebilir bir anlatım.
  • Bizlerin de katılması sağlandığı için sıkıcı olmaması ve akılda kalıcı olması.
  • Eğitmenin güler yüzlü iyi ve sıcak olması. Katılımcıları konunun içine katması.
  • Anlatılmak istenileni anlayabilir olmamız ve eğitimi hoş bir ortamda düzenlenmiş olması.
  • Gerçek uygulamalar için yardımcı olması.
  • Katılımcıların belirli testlerle uygulamalı seminer görmesi.
  • Verilen mesajların kariyerimizde çok faydalı olacağını düşünüyorum.
  • Çok iyi bir şekilde organize edilmiş.Anlatımı akıcı ve sürükleyici.Konu ile ilgili eğitimcinin kendi tecrübeleriyle ilgili örnekleri vermesi. Diğer birtakım esprilerle eğitimi zenginleştirmesi.
  • Herkesin konular hakkındaki fikrinin alınması.
  • Eğitimcinin ilgi ve alakası.
  • Herkesin katılmasını sağlayacak biçimde düzenlenmiş olması.
  • Net ve anlaşılır olması.
  • Hem çalışma hayatıma hem de özel hayatıma çok katkıda bulunacak bir eğitim,çok teşekkürler.
  • Çok kaliteli bir 2 gün geçirdik.Teşekkürler.
  • Eğitim tüm ayrıntılarıyla,eğitici ve öğreticiydi.
  • Video gösterisi.
  • Faydalı konulara direk parmak basması.
  • Eğitimcinin akıcı anlatımı ve konuya hakimiyeti mükemmel.
  • Her şey çok güzel ve eğitici öğretici.
  • Teorik alınan bilgilerin pratiğe dökülmesi.
ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ (RMK MARINE TERSANESİ-KOÇ GRUBU–İSTANBUL, Ocak 2006)

  • Eğitmenin yarattığı ortamda katılımcıların çekinmeden rahatça katılıyor olması çok iyiydi.
  • İş hayatında gelişmemizde etkili olması.
  • Kalite sistemini hantal, sabit, kuralcı bir sistem olmadığını göstermesi, hedeflerimizi belirlemede yardımcı oldu.
  • Eğitmenin önceki deneyimlerini paylaşması.
  • Slaytlar çok güzel hazırlanmış. Eğitmenin konuyu anlaşılır ve eğlenceli anlatımı
  • Çok eğlenceliydi.
  • Sinan bey’in konuya hakim ve anlatımının eğlenceli olması.
  • Vaka çalışması ve örneklemeler.
  • Katılımcılarla iletişim.
  • RMK Marine’den örnekler verilerek eğitimin anlatılması idi.
  • Didaktik olmayıp, ISO 9000’in temel felsefesini özümsetmesi.
YÖNETİM BECERİLERİNİ GELİŞTİRME SEMİNERİ (ESMAN GRUBU–İSTANBUL, Eylül 2005)

  • Çalışanları kaynaştırması açısından çok iyiydi. Konuların işleniş şekli ve sunumu çok iyiydi. Gayet başarılı bir program olduğunu düşünüyorum....
  • Konuların anlatım şekli akıcı, örnekli ve verimli olması...
  • Güzel örnekler ve grup çalışmaları, tüm tepkilerin anında yorumlanması.
  • Eğitmenin akıcı ve çok güzel Türkçe konuşması...
  • Anlatım şekli, interaktif katılımın sağlanması...
  • Kişileri daha çok tanıma imkanı ve daha çok kişiyle tanışma imkanı...
  • Düşündüğümden daha fazla kaynaşma fırsatı doğdu...
  • Şirket içi iletişimin artmasına faydalı olacaktır...
  • Konusuna hakim bir kişiden eğitim almak.
  • Eğitimci konulara hakim.
  • Herkesin dikkatli ve katılımcı olması ile oluşan ortam.
  • Aktif, katılımcılığı teşvik eden, modern içerikli.
  • Grup çalışmaları ve şirketimizi yansıtan güzel örnekler.
  • Sıkıcı bir eğitim değildi. Ben zevk aldım. Bu tarz geçeceğini düşünmemiştim. Sıkılırım diyordum ama tersi oldu,
  • Seviyeli, öğretici, renkli bir seminer oldu.
  • Yanlış yönetim uygulamalarının olması gerekenin net şekilde ortaya konması
  • Tüm konuların herkese hayatta ve iş hayatında çok gerekli ve faydalı olduğunu düşünüyorum,
PROFESYONEL ÇALIŞMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRME SEMİNERİ (ESMAN GRUBU–İSTANBUL, Eylül 2005)

  • Şirket içi iletişimin artması açısından yararlı olduğuna inanıyorum.
  • Eğitimden çok arkadaşça bir sohbet gibiydi.
  • Takım çalışmasına yer vermesi.
  • Eğitimcinin ortama hakim olması.
  • Grup çalışmaları ve eğitmenin anlatımı.
  • Her konusu ile çok güzel bir eğitim oldu.
  • Gereksiz tartışmaya yönelik olmadığı için iyiydi.
  • Hiçbir baskı altında kalmadan rahat bırakılmamız.
  • Kişilerin bilgi ve becerilerini ayırt etmeden sistemli şekilde eğitimin uygulanması.
  • Oyunlar ve örnekler olan konular, hikayeler.
  • Doğa ile baş başa kalarak, sakin bir ortamda kendimi dinleme fırsatı buldum.
  • Katılımcıların aktif katılımı, Faydalı, yapıcı, geliştirici.
  • Konu ile ilgili kişinin yeterli bilgiye sahip olması, eksik taraflarımızın belirlenmesi.
  • Bilmediğim konuları öğrendim.
  • Firmadaki insanların birbiriyle kaynaşması ancak böyle olurdu iş ortamında bu ahenk yakalanamazdı.
  • Herkesin dikkatini tamamıyla toplamanız ve dikkat dağılacağı sırada molalarla dinlenilmesi çok iyiydi.
  • Eğitim semineri çok faydalı geçti. İçimizde bulunan fakat kullanmadığımız veya kullanmayı bilmediğimiz yönlerimizi ve duygu veya düşüncelerimizi ortaya çıkartmaya yardımcı oldu. Örneklerle çok faydalı ve akılda kalıcı idi.
  • Konuları dinledim, anladım ve kendimi yenilenmiş hissediyorum.
  • Seminer konusu, beceri geliştirme açısından test ve klinik araştırma ve değerlendirme metotları gerçekten güzeldi, böylece insan grupları çok homojen ve paylaşımcı oluyor.
MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(PEGASUS HAVA YOLLARI –İZMİR, Mart 2005)

  • Eğitmenin sempatik oluşu. Samimi ve sıcak davranışları. Tüm eğitim severek dinlenildi.
  • Yeterli açıklıkta anlatılan konular,
  • Sunumu anlatan kişinin zevkli ve anlaşılır şekilde konuları ele alması.
  • Güler yüz ve profesyonelliği.
  • Sorularımıza net cevaplar alabilmemiz ve çok hoş bir fikir alışverişi.
  • Her şey süper.
  • Gereksiz uzamaması verilen bilgilerin net, açık ve zaman değerlendirmesinin iyi kullanılması
  • Her şey çok açık bir şekilde anlatıldı. Arada anlatılan kısa anekdotlar çok güzeldi.
  • Konuya hakimiyet, dışında anlatılan direk notlar konuyu canlı ahenk tuttu
MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(PEGASUS HAVA YOLLARI –İSTANBUL, Mart 2005)
  • Bilgilendirici olmasının sıkılmadan sağlanması.
  • Uyumlu bir şekilde, tartışma-görüş bildirme şeklinde olması, güzel örneklerle pekiştirilmesi.
  • Açıklayıcı, keyifli ve eğitici ve sıcak bir ortam vardı.
  • İçten samimi olunması.
  • Sohbet havasında sıkmadan gerçekleştirilmiş olması.
  • Eğitimciler konuya hakim, kibar ve saygılı.
  • Hayattan birebir örneklendirmelerle süslenen bir anlatım her zaman daha dikkat çekici.
  • Her şey çok açıklayıcı ve örnekler konuyu algılamaya çok yeterliydi.
MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

TÜRK HAVA YOLLARI (İSTANBUL, Mart 2005)

  • Eğitmenler çok ilgili ve hazırlanmış olan dokümanlar çok yararlı ve faydalı.
  • Eğitimciler konuya çok hakim, kolay iletişim kurulabilir insanlar, daha çok bizlerinde fikirleri alınarak derse katılımımız sağlandı, son derece verimli oldu.
  • Sinan bey çok samimi ve başarılı konuya çok hakimdi.
  • Hoşgörülü, konuya hakim, güler yüzlü insanlar tarafından verilmesi.
  • Satışla ilgili, ince detayları öğrenmekti. Daha uzun olsaydı keşke
  • Öğretici, bazı şeyler günlük hayata uygulanabilir nitelikte
  • Eğitimcinin bilgili ve nazik olması.
  • Katılımlı ve sıkıcı değildi. Keyifli bir ortamdı.
  • Katılımcıların fikir ve deneyimlerinin göz önüne alınıp değerlendirilmesi.
  • Bir bütün olarak süper.

MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(PEGASUS HAVA YOLLARI -ANTALYA, Mart 2005)

  • Eğitimcilerin son derece güler yüzlü olmaları.
  • Eğitmenin çok anlaşılır ve yakın davranışları, konuları anlaşılır şekilde anlatması çok güzeldi.
  • Sinan Bey’in esprili anlatımı, ses tonu.
  • Dostane ve sıcak bir ortamda bilgi alış verişi yapıldı.
  • Konuların kısa, ve öz olarak anlatılması.
  • Konuya bağlı kalınarak ve ilgi sürekli taze tutularak seminerin sürdürülmesi.
  • Konuya hakim kişiler tarafından keyifli, eksiksiz ve tam bilgi alınması.
  • Samimi ve içten bir ortam, insana güven veriyor.
  • Sade bir dilde kafa karıştırıcı konulara girilmeden konsantrasyon bozulmadan güzel bir eğitim geçirdik.
  • Rahat ve sıkılmadan eğitim almak hoş.
  • Anlatım tarzını çok beğendim. Gerek sözlü gerekse beden dilinin kullanılması çok güzeldi.
  • Eğitmenin samimi, içten, düzgün Türkçeyle anlaşılır ve kişilerle göz teması kurarak etkin anlatımı.
  • Verilen örnekler konuların anlaşılması için çok önemliydi.
MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(ATLASJET HAVA YOLLARI –ANTALYA, Nisan 2005)

  • Samimi bir havada geçmesi.
  • Verdiğimiz fikirlerin dikkate alınması ve uygun bir fikir değilse geçerli mazeretlerin sunulması.
  • Samimi ve yeniliklere açık olarak karşılıklı bilgi alışverişi yapıldı.
  • Akıcı ve net bir dille konuların anlatımı, anlaşılır olması-amaca ulaşması.
  • Eğiticiler çok iyi ve çok bilgililer. Sorulan sorulara net cevaplar veriyorlar.
  • Parfümler hakkında , özellikle koku kaynakları, yeni şeyler öğrendim. Kısaca yeni bilgiler edinmek.
  • Eğitimci konuya hakim ve konuyu örneklerle süsleyip bizim algılamamızı kolaylaştırdığını düşünüyorum.
  • Sinan Polater’in pozitif enerjisi.
  • Parfümler hakkında yeni bilgiler öğrenmekti.
  • Eğitici olmakla birlikte eğlenceliydi.
MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(ATLASJET HAVA YOLLARI – İSTANBUL, Nisan 2005)

  • Satışla ilgili daha yöntemli ve yararlı taktiklerin verilmesi.
  • Eğitici ve öğretici olması.
  • Yaptığımız işte çok faydalı gereken bir eğitim programı.
  • Konular net ve anlaşılır bir şekilde anlatıldı. Çok aydınlatıcıydı.
  • Yararlı bir eğitimdi. Teşekkürler.
  • Örneklemeler iyiydi, önemli noktalar özellikle vurgulandı.
  • Konular karşılıklı diyaloglar halinde anlatıldı. Bizlerin de katılımının sağlanması eğitimi zevkli kıldı.
  • Sinan Polater Beyin anlatım tarzı çok güzeldi.
  • Samimi ve güler yüzlü hitap etme.
  • Eğitimi veren kişinin esprilerle anlattığı konuyu daha da canlandırması.
  • Sinan Bey konusunda deneyimli. Satış konusunun yanı sıra iletişimle ilgili konularda da bilgilerinden yararlandık, teşekkür ederim.
  • Eğitimcinin konuyu anlatış tarzı çok olumlu etki bıraktı.
  • Eğitmenin ifade tarzı ve esprili yaklaşımı çok hoştu.
  • Eğitmenin konuşması ve konulara hakimiyeti, yalın sade bir dille espri katarak anlatması.
  • Eğitmenin performansı ve karşısındaki insanları sıkmadan, akıcı bir Türkçe kullanarak bilgilendirmesi.
  • Eğitmenin bizleri çok nazik ve uygun bilgilendirmesi. Ayrıca tanımlar ve diğer bilgiler.
MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(FREE BIRD HAVA YOLLARI –ANTALYA, Nisan 2005)

  • Açık, anlaşılır ve net oluşu.
  • Yeni satış teknikleri öğrenimi
  • Özellikle parfümle ilgili noktalar ilgimi çekti ve hoşuma gitti. Ayrıca eğitmenimiz Sinan Bey son derece hakim, donanımlı, nazik ve bilgilendiriciydi. Teşekkür ederim.
  • Parfümler hakkında aldığım bilgiler çok ilgi çekiciydi. Sürekli kullandığım halde ayrıntı olarak bilmiyordum.
  • Bilgilendirici olması, katılımı teşvik etmesi.
  • Sorularımıza içtenlikle yapıcı cevap vermiş olmaları.
MÜŞTERİ ODAKLI SATIŞ DAVRANIŞLARI SEMİNERİ (Setur Organizasyonuyla)

(FREE BIRD HAVA YOLLARI –İSTANBUL, Nisan 2005)

  • Açık ve anlaşılır bir anlatım kullanılması, eğitimin çekiciliğini arttırdı.
  • Parfüm satışı konusunda ve kendimi daha iyi nasıl ifade etmem gerektiğini iyi bir açıklamayla almak.
  • İyi ve başarılı bir satış gerçekleştirmek için verilen ipuçları, örnekler.
  • Konular kısa öz ve anlaşılabilir bir şekilde anlatıldı. Önemli ve gerekli olan konular üzerinde duruldu.
  • Eğitmenimiz konuları çok güzel bir biçimde işledi ve konulara çok hakim olduğu için eğitim çok zevkli geçti, hiç sıkıcı değildi.
  • “Acaba nasıl yaparım” sorusuna açıklık getirici bilgilerin yer alması.
  • Satış teknikleri konusunda güncel yöntemler ve taktiklerin verilmesi, parfüm özellikleri konusunda bilgilerimize katkıda bulunması.
  • Sinan Bey’in konuya hakim olup, çok ilgi çekici açıklaması.
  • Parfüm konusundaki bilgileri çok beğendim. Eksik olduğum bir konuydu. Teşekkür ederim.
  • Satışta yolcu psikolojisini göz önüne alarak, doğru zamanlama ve davranış şeklini öğrenmek çok yararlı oldu.

 

Copyright Polater Eğitim & Danışmanlık Ltd. Şti. - Her hakkı mahfuzdur. 1024 X 768 çözünürlük uygundur.