Farklı olmak... Farkı yaratmak... Farkı paylaşmak...
 
İnanıyoruz ki
İş Akışımız
Workshop ve Vaka'lar
Eğitimler hakkında ne dediler?"
Eğitim Konuları
EĞİTİM KONULARI

Eğitimlerimizi, kuruluşunuza özgü ihtiyaçları dikkate alarak özel olarak tasarlamış bir "Eğitim Projesi" olarak ele alıyoruz. Böylece yürüttüğümüz eğitim projesi, aynı kapsamda diğer eğitim ve uygulamalarla bütünleşik şekilde hedefine ulaşıyor, aktif olarak uygulamaya geçebiliyor ve yüksek katılımcı memnuniyeti sağlıyor.

Aşağıda yürüttüğümüz ve ihtiyaçlarınıza göre şekillendirdiğimiz 7 temel proje alanı ile ilgili eğitim başlıklarımızı görebilirsiniz;

I. I. YÖNETİM BECERİLERİ

Kuruluşlarda mevcut yöneticiler ve yönetici adaylarının çağdaş liderlik ve yönetim değerleri ile bütünleşmesi, yönetim ve koçluk becerilerini geliştirmeleri ve sergilemelerini sağlayan seminerler

  Yönetim ve Koçluk Becerileri Semineri (Y1) - 2 gün (PRJ)
  Hedeflerle Yönetim - Strateji ve Hedef Belirleme Semineri (Y2) - 2 gün (PRJ)
  Zaman Yönetimi Ustası Olmak Semineri (Y3) - 1 gün
  Toplantı Yönetimi Semineri (Y4) - 1 gün
II. BİREYSEL GELİŞİM

Kuruluşlarda yöneticilerin ve çalışanların iletişim ve problem çözmeye katılım becerilerini geliştirmelerini sağlayan seminerler

  İletişim Becerilerini Geliştirme Semineri (B1) - 2 gün
  Telefonda Etkili İletişim Semineri (B2) - 2 gün
  Yaratıcı Problem Çözme Becerileri Semineri (B3) - 2 gün (PRJ)
  Etkili Sunum Teknikleri Semineri (B4) - 2 gün
  İşbaşı Eğitiminde Eğiticilik Becerileri Semineri (B5) - 2 gün
III. EKİP ÇALIŞMASI VE KURUMSAL DEĞERLER

Kuruluşlarda bütün çalışanların bireysel değerlerinin güçlendirme, kurumsal değerlerle bütünleşme, kurumsal aidiyet ve ekip çalışması ruhunu sağlamayı hedefleyen seminerler

 
  Üstün Değerlerle Çalışma Becerilerini Geliştirme Semineri (T1) - 2 gün
  Biz Bir Ekibiz Semineri (T2) - 2 gün
  Kurumsal Değerleri Yaygınlaştırma Semineri (T3) - 1 gün
  Kurumsal Görgü ve Davranış Kuralları Semineri (T4) - 1 gün
IV. MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE SATIŞ BECERİLERİ

Kuruluşlarda müşterilerle temas halinde olan bütün çalışanların müşteri odaklı hizmet anlayışını güçlendirme, müşteri sadakatini sağlayan hizmetlerin ve davranışların temelini oluşturma, yaratıcı ve değer odaklı satış becerilerini geliştirmeyi sağlayan seminerler

  Müşteri İlişkileri Yönetimi Semineri (M1) - 2 gün
  Mükemmel Hizmetin İncelikleri Semineri (M2) - 2 gün
  Müşteri Şikayetlerini Çözme Ve Önleme (M3)
  Yaratıcı ve Değer Odaklı Satış Teknikleri Semineri (M3) - 2 gün
VERİMLİLİK VE İYİLEŞTİRME TEKNİKLERİ

Kuruluşlarda verimli, düzenli, sürekli iyileştirme odaklı çalışma disiplinini geliştirmeyi sağlayan seminerler

  Verimli Çalışma Teknikleri Semineri (İY1) - 2 gün
  5S-İşletmede Tertip ve Düzen Geliştirme Semineri (İY2) - 1 gün (PRJ)
  Süreç Yönetimi ve İyileştirme Teknikleri Semineri (İY3) - 2 gün (PRJ)
V. KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ VE SÜREÇ YÖNETİMİ

Kuruluşlarda Kalite Yönetim Sistemi ve müşteri şikayetleri sistemlerinin kurulması ve yaygınlaşmasını sağlayan seminerler

 
  ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Semineri (S1) - 2 gün
  ISO 9001 İç Denetim Semineri (S2) - 2 gün
  ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi Semineri
  Süreç Analizi ve Süreç İyileştirme Teknikleri (S3) - 1 gün
VI. HOŞ SOHBET TOPLANTILARI

Kuruluşlarda farklı konularda bilgi ve deneyim paylaşmayı sağlayan, birkaç saatlik sohbet kıvamında sunumlar

  Kızılderili Toplumunda Yaşam ve Büyük Şeflerin Liderlik Özellikleri (H1)
  -İş Ahlakı ve Kurumsal Değerler (H2)
  Yaşamsal İki Yetenek : Yaratıcılık ve Problem Çözme (H3)
(PRJ) : Bu eğitimlerde talebe bağlı olarak seminer sonrası "Proje Uygulama ve Etkililik Takibi" aşaması uygulanır. Bu aşama sırasında seminer konusuna bağlı olarak aşağıdaki uygulamalar gerçekleştirilir.
  • Kuruluşa özgü gerçek uygulamaların yapılması ve örneklerin artırılması
  • Katılımcıların bilgi ve uygulama performansının ölçülmesi
  • Bilgi ve beceri eksikliği görülen alanlarda ek uygulama ve sunum yapılması
  • Yönetime gelişmelerle ilgili raporlama
 
Copyright Polater Eğitim & Danışmanlık Ltd. Şti. - Her hakkı mahfuzdur. 1024 X 768 çözünürlük uygundur.