Farklı olmak... Farkı yaratmak... Farkı paylaşmak...
 
İnanıyoruz ki...
Görevimiz
İş Akışımız
Danışmanlık Konularımız
KURUMSAL GELİŞİM DANIŞMANLIĞI (D-1)

Günümüzde kurumsal, bireysel değerler ve yöneticilik kavramları olarak hızla değişiyor. Geçmiş dönemlerden pekişerek gelen verimsiz çalışma alışkanlıkları sonucunda iş ortamında hantallık, yavaşlık, tembellik ve atalet kurumsal yapıyı ele geçirebiliyor. Oysa günümüzün hızlı ve rekabetçi dünyasında kuruluşları esnek, uyumlu, çevik ve enerjik bir yönetim anlayışı ile yönetmek, geleceğe hazırlamak ve koordine etmek gerekiyor.

Çevik bir kuruluşun iki temel özelliği var, hızlı ve esnek olmak. Dolayısıyla, geleceğe şimdiden hazırlanan kuruluşlar, bu yönde kurumsal olarak yeni değerlere ve becerilere sahip olmak ve bu yönde kendini sürekli geliştirmek zorunda.

Kuruluşlarla bu amaçla uzun vadeli bir yolculukta birlikte oluyoruz. Üç temel aşama olarak yürüttüğümüz danışmanlık projesi sayesinde her alanda önemli değişim ve gelişim sağlıyoruz. Üç temel aşama şunlar;

  • 1.Altyapı Aşaması : Temel altyapının kurulması ve güçlendirilmesi
  • 2.Olgunluk aşaması : Uygulamaların yaygınlaşması, iş süreçlerinin iyileştirilmesi
  • 3.Mükemmelleşme aşaması: Bütün etkileşimli alanlarda yüksek performans ve mükemmelleşme

Bu yönde danışmanlık projemizde kuruluşun gelişimine ışık tutan ve karşılıklı etkileşimli en temel alanlardaki alt projeleri planlı ve dikkatli bir çalışmayla yürütüyoruz.

Alt Projeler :

  • Yönetim ve koçluk becerileri projesi
  • Strateji ve hedefler projesi
  • Süreç yönetimi ve iş süreçlerini geliştirme projesi
  • Müşteri ilişkileri yönetimi projesi
  • İnsan kaynakları yönetimi projesi
  • Bireysel gelişim Projesi

DANIŞMANLIK AŞAMALARI

Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, aşağıdaki adımlardan oluşmaktadır;

  1. Ön değerlendirme
  2. Kurumsallaşma yönünde projelendirme yapılması
  3. Üst yönetime "Kurumsal Gelişim Projesi"nin tanıtımı
  4. Kurumsal değerler ve kurumsal hedeflerin belirlenmesi
  5. Stratejik Planlama ve Hedeflerle Yönetim projesi
  6. Süreç yönetimi ve iş süreçlerini geliştirme projesi
  7. Müşteri ilişkileri yönetimi projesi
  8. İnsan kaynakları yönetimi projesi
  9. Bireysel gelişim Projesi
  10. Yaygınlaştırma ve bilinçlendirme eğitimlerinin gerekleştirilmesi
  11. Yönetim becerileri Geliştirme Programının uygulanması
  12. Profesyonel Çalışan Beceri Geliştirme Programının uygulanması

Copyright Polater Eğitim & Danışmanlık Ltd. Şti. - Her hakkı mahfuzdur. 1024 X 768 çözünürlük uygundur.