Farklı olmak... Farkı yaratmak... Farkı paylaşmak...
 
 
SETUR Ekibine yönelik "Problem Çözme Teknikleri Semineri" ve "Zaman Yönetimi Semineri", "Müşteri İlişkileri ve Satış Teknikleri Seminerleri" düzenledik. (NİSAN 2011)
 

SETUR bünyesinde farklı görevler üstlenen personele yönelik olarak üç seminer düzenledik.

Problem Çözme ve Karar Alma Semineri'nde karşılaşılan problemlerin etkili ve zamanında çözümüne yönelik bilgileri paylaştık.

Zaman Yönetimi Semineri kapsamında zamanı etkili olarak değerlendirmek için gerekli incelikler, zaman tuzakları, zamanı planlama, işleri önceliklendirme konularında grup çalışmaları ile örnek uygulamalar gerçekleştirdik.

Müşteri İlişkileri ve Satış Teknikleri Semineri, Sabiha Gökçen Havaalanında gümrüksüz satış mağazalarında görev yapmak üzere işe başlayan 85 personele yönelik olarak düzenledik.

Seminerler süresince müşteri ilişkilerinin önemi, müşteri memnuniyeti, mağazaya gelen yolcularla etkili iletişim, satış teknikleri, fark yaratan davranışlar konularını ele aldık. Canlı ve neşeli bir ortamda geçen seminerlerde vaka çalışmaları, satış uygulamaları gerçekleştirdik.

Grup çalışmaları ve vaka çalışmalarıyla yolcularla iletişim ve satış becerileri alanında davranış standartları belirledik ve çeşitli uygulamalarla bu davranışları uygulamaya aldık. Uygulamalardaki performansı değerlendirerek gelişme alanlarını analiz ettik.

(Fotoğraflarda seminer katılımcıları görülüyor.)

Copyright Polater Eğitim & Danışmanlık Ltd. Şti. - Her hakkı mahfuzdur. 1024 X 768 çözünürlük uygundur.