Farklı olmak... Farkı yaratmak... Farkı paylaşmak...
 
 
SETUR MARİNA bünyesinde ön büro, gemici ve teknik bölüm personeline "Müşteri İlişkilerinde İletişim Becerileri Semineri" düzenledik. (ARALIK 2010)
 

Ülkemizde deniz tutkusu, yatçılık ve marina hizmetleri son yıllarda büyük bir hızla gelişiyor. Marina hizmetleri sektörünün en köklü kuruluşu olarak Setur Marinaları; Kalamış ve Fenerbahçe, Yalova, Ayvalık, Çeşme, Kuşadası, Marmaris, Finike ve Kaş Marinaları olarak kıyılarımızda seyreden yatçılara dünya standartlarında hizmet veriyor.

Denizciliği, deniz turizmini, yelken ve diğer deniz sporlarını tanıtmak, sevdirmek ve yaymak Setur Marinaları'nın en önemli misyonlarından biri. Bu kapsamda marinalarda konuk olan tekne sahipleri, kaptan ve misafirlere misafirperverlikle yaklaşmak, müşteri memnuniyeti odaklı ilişkiler kurmak büyük önem taşıyor.

Seminerleri SETUR MARİNALARI'nda görev yapan ön büro personeli, gemiciler ve teknik personele yönelik olarak düzenledik. Bütün marinalarda görev yapan ön büro personeli de katıldığı seminerler çok başarılı geçti.

Canlı ve neşeli bir ortamda geçen seminerler süresince tekne sahipleri ile ilişkilerin önemi, müşteri memnuniyeti, müşteriyle etkili iletişim, fark yaratan davranışlar konularını ele aldık. Müşteri ilişkilerinde iletişim becerilerinin geliştirilmesi yönünde bilgi paylaşımı ortamı sağladık. Müşteri tatminin incelikleri, beden dili, itiraz ve şikayetlerin ele alınması konularında grup çalışmaları ve vaka çalışmaları gerçekleştirdik.

(Fotoğraflarda seminer katılımcıları görülüyor.)

Copyright Polater Eğitim & Danışmanlık Ltd. Şti. - Her hakkı mahfuzdur. 1024 X 768 çözünürlük uygundur.