farklı olmak
farkı yaratmak
farkı paylaşmak

Danışmanlık Hizmetlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz

Eğitimlerimizde Yaklaşım ve Yöntemlerimiz

Ücretsiz Ön Değerlendirme Hizmetimiz

Bilgi Ağacı

Bu bölümde yönetim, kurumsal gelişim, yönetim ve liderlik becerileri, müşteri ilişkileri yönetimi, yönetim sistemleri, insan kaynakları, profesyonel gelişim odaklı konularda özgün yazı, derleme, çeviri, vb. makale ve yazılar yayınlıyoruz. Yazıları, yazarlarının mutlaka yazılı yayın onayıyla gerçekleştiriyoruz.

Siz de kendi yazılarınızı yayınlatmak, bilgi ve deneyimlerinizi paylaşmak için bize gönderebilir ve bu bölümün zenginleşmesine katkıda bulunabilirsiniz.

Sitemizde makale yayımıyla ilgili bilgiler :

* Sitemize makale, deneyim ve görüşlerini yayınlatmak üzere gönderenler, herhangi bir telif hakkı talep etmeksizin okuyucular tarafından kaynak göstererek yararlanılmasına önceden izin vermiş sayılırlar.

* Sitemiz editörü, gönderilen yazılardaki yazım hataları ve uygun formata dönüştürme amaçlı düzeltmeleri yazara haber vermeksizin yapabilir.

* Gönderilecek yazılara şekil ve grafik eklenebilir.

* Gönderilen yazı ile birlikte geçerli bir mail adresi ve iletişim bilgileri ile yarım A4 boyutunda kısa özgeçmiş site editörüne gönderilmelidir.



Yönetim Yaklaşımı

Soru-Cevaplarla Hedeflerle Yönetim Projesi (Sinan Polater)
Vizyon Tanımlamak (Sinan Polater)
İş Dünyasının Basit Kuralları (Melih Arat)
Galatasaray‘dan Yönetim Dersleri (Melih Arat)
Bilgi Kaldıraçlama ile Rekabette Üstünlük (Prof. Dr. İbrahim Kavrakoğlu)
Yönetim Kurullarında Eleştirel Düşünme(Dr. Yılmaz Argüden)
Anlam ve Uygulama Açısından Yönetim ve Yönetişim Kavramları (Aclan Acar)

Yöneticilik Ve Liderlik Becerileri

Dehşetli Zor Bir Görev : Orta Kademe Yönetici Olmak (Sinan Polater)
Mentor - Akıl Hocası Liderlik (Sinan Polater)
Erotik Liderlik (Melih Arat)
Başarılı İnsanların Sırları (Dr. Yılmaz Argüden )
Ben “Yöneticiyim, lider değilim” diyebilir miyiz? (Samih Yedievli)
Profesyonel Yaşamda İş Stresi ve Tükenmişlik(Handan Kepir Sinangil - Mine Kılıç - Hakan Yöney - Yard. Doç. Dr. Perma Ünalan)

Müşteri İlişkileri ve Hizmette Kalite

Kalite Danışmanlığında Kalite (Sinan Polater)
Hizmette Kalite (Sinan Polater)
Müşteri İlişkilerinin Önemi (Sinan Polater)
Çok Aşamalı Düşünme (Melih Arat)

Problem Çözme ve Yaratıcılık

X ile Sorun Nasıl Çözülür? (Melih Arat)
Beyin Fırtınası Nasıl Yaratılır ? (Sinan Polater)
Problemler Karşısında Tutum ve Davranışlarımız (Sinan Polater)
Problem Nedir ? (Sinan Polater)

Yönetim Sistemleri

Kalite Yönetim Sistemi Kavramları (Sinan Polater)
Sürekli İyileştirme Felsefesi (Sinan Polater)

İnsan Kaynakları Yönetimi

Kurumsal Sadakat (Dr. Yılmaz Argüden)
İnsan kaynakları neden stratejik değil? (Prof. Dr. İbrahim Kavrakoğlu)
Etkin Performans Yönetim Sistemlerinin Altı Ortak Özelliği (Gökhan Toğrul)